wtorek, 9 maja 2023

Źródło: hologram wibracyjny

 

Galaxygirl https://sananda.website/category/galaxygirl-channeled-texts/ 

 

 Jestem Źródłem. 

 Jestem wydechem, wdechem i przestrzenią pomiędzy.  

Jestem samą siłą życia, którym jesteś ty.  

Wszystkie rzeczy mają moją iskrę, a moje serce bije miłością. 

Jestem Źródłem.  

Wasz świat jest w chaosie, 

a jednak pod spodem prąd zmian przynosi masowe przebudzenia,

 przebudzenia do miłości. 

 Jest wiele dobrego do szukania,

 a to, czego szukasz, widzisz, to,

 czego szukasz, zawsze znajdujesz. 

To jest wibracyjna holograficzna uniwersalna matryca mnie.  

Jestem kim jestem. Jesteś tym,

 kim jesteś. Jesteśmy jednością.  

Wielu z was ma do mnie pytania,

 wielu z was zmaga się z przesunięciem waszego świata, 

który widzicie. 

 Nadal będzie się przesuwać.  

Tak jak covid doprowadził ludność do wymuszonych wyborów i porozumień,

 nadchodzące zmiany, z którymi trzeba będzie sobie poradzić, 

siłą wiary i siłą miłości.  

Ci, których światło zostało przyćmione przez ich własne wewnętrzne zmiany, 

powrócą do mnie, ponieważ są jeszcze częścią mnie

  Jest to trudne dla wielu nowo przebudzonych, 

trudno jest zrozumieć,

 jak niektórzy mogli wybierać antytezę miłości w kółko.  

Oni są zgubieni. 

Dzieci, one są w trakcie powrotu do mnie 

w celu zmiany przeznaczenia. 

 A jednak ich lekcje nie zostały stracone. 

Ich cel służył jako katalizator wielkiego przebudzenia, 

bez ich wiedzy, moje cele są zawsze spełniane, 

a moja wola jest zawsze spełniona. Ziemia, Gaja, 

zostanie przekształcona i wszyscy na niej będą mieli wybór

 między transformacją a przeniesieniem.  

To takie proste.  

Wojny galaktyczne miały swój czas i miejsce, 

a ten uniwersalny sektor jest teraz naznaczony miłością,

 to będzie Galaktyka Złotej Róży, a Gaia będzie centralnym słońcem.  

Minie trochę czasu, zanim stanie się centralnym słońcem,

 ale na razie jest to część majestatycznego, wszechstronnego planu. 

Dzieci, jest tak wiele wszechświatów,

 jest tak wiele centralnych słońc,

 tak jak są was miliardy i miliardy,

 a każdy z was ma swoje własne centralne słońce, którym jestem ja. 

 Czy widzicie ten ogromny gobelin światła, którym jesteśmy? J

estem z ciebie wiecznie dumny.  

Twój rozwój w ciągu ostatnich kilku lat był zadziwiająco szybki.  

To było bolesne.  

Bóle wzrostowe są bolesne. 

 Ale spójrz na wynik. 

Drzewa wypuszczają pąki i wkrótce będzie zbieranie 

pysznych duchowych owoców.

  Pokazuję tę pszczołę miodną na kwiatach.  

To jest miejsce, w którym teraz jesteś.  

Wy, Lightworkers, niektórzy z was, 

jesteście jak pszczoły miodne,

 które wspierają żniwo,

 dzieląc się swoimi słowami.  

Inne są jak składniki odżywcze w glebie,

 które utrzymują miejsce dla drzew, aby mogły wystrzelić. 

A jednak wszyscy ze sobą współpracują.  

Wszystkie mają ogromną wartość.  

Drzewa muszą pracować synchronicznie,

aby mogły się rozwijać. 

 Postrzegam Gaję jako początek wielu rzeczy. 

Wiele się wam objawi. 

 Tak, należy wziąć pod uwagę wolną wolę i wolny wybór, 

dlatego zawsze istnieje zmienność w planie. 

Ale tak, ponieważ ten uporczywie przypomina mi, 

że twoja wolna wola została tak naruszona, 

i jestem tym głęboko zasmucony i bardzo świadomy. 

Pamiętaj, że jestem tobą i czuję wszystko, co czujesz,

 a kiedy łączymy się razem w tej przestrzeni, 

czujesz moją siłę.  

Pamiętaj, wiem, 

że Twoja wolna wola została naruszona wbrew powszechnemu prawu

 i dlatego masz i nadal będziesz mieć tak dużą pomoc. 

 Pomoc w uzdrowieniu was samych i waszego świata.

 Ale ekscytującą częścią, dzieci, 

ekscytującą częścią jest to, 

że będziecie w stanie betonować i współtworzyć 

i uzdrawiać to piękne królestwo. 

Będziesz miał narzędzia, których potrzebujesz.  

Manifestują się teraz. 

Będziesz miał kierunek i czystą wolę, 

 aby kontynuować.  

Będziesz anielsko oświecony, 

prowadzony i chroniony we wszystkich ambicjach.  

Jestem Źródłem. 

 Jestem wydechem,

 jestem wdechem i pomiędzy. 

Jestem zderzającymi się i zderzającymi się atomami oraz kwarkami, 

 których jeszcze w pełni nie rozumiesz.  

Wymiary się przesuwają.  

Wibracje się podnoszą.  

Wiele można teraz znaleźć w tych momentach ruchu międzyplanetarnego, 

osobistego ruchu zmian. 

A jednak jest wiele bólu serca, 

jeśli zdecydujesz się na tym skupić.  

Zachęcam do skupienia się na uzdrawianiu serca. 

Bóle zostaną wyleczone.  

Często bólem jest poczucie braku, pustki, 

którą pragnie się wypełnić. 

Pragniesz wypełnić go mną, wiesz.  

To jest gra, cel gry w separację, 

której ludzkość chciała doświadczyć. 

 I czułeś się taki oddzielony. 

Jestem tak blisko Ciebie przez cały czas,

 jak Twoje rzęsy są sklejone. 

 Co jeśli jedna z twoich rzęs była samotna?  

Uznałbyś to za absurdalną myśl, prawda?  

A mimo to czujesz się samotny. 

A jednak jestem wokół ciebie, 

w tobie, nad tobą i pod tobą.

  Jestem obecny w każdej chwili ciebie, 

twoich dni, twoich ludzi,

 z którymi wchodzisz w interakcje. 

 Jestem Źródłem. 

Jesteś moim cennym fraktalem. Nie ma nikogo innego, 

z kim chciałbym spędzać czas. 

Jestem tu dla Ciebie i Cię wspieram.  

Nadchodzą wielkie zmiany.  

Widzę więcej światła na twoim world i wiem, 

że możesz to poczuć, 

jeśli otworzysz się na światło. 

 Być może takie jest teraz twoje zadanie. 

 Zamierzać codziennie otwierać się na więcej światła,

 ponieważ jesteście lekkimi istotami i stajecie się nimi coraz bardziej

 gdy wasze trójwymiarowe ciało węglowe budzi się do tej zmiany, 

nastąpi przesunięcie i nastąpi podniesienie prawd,

które wcześniej były osłonięte od twojego zrozumienia. 

 Zdolności umysłowe wzrosną,

 gdy trucizny i toksyny w twoim królestwie zostaną wyleczone i usunięte.  

Gaia znów będzie świecić jasno. Taka urocza planetarna dusza. 

 Czy ty też jej nie kochasz? 

 Wyślij jej swoją miłość. 

Ona jest waszą Matką Planetarną w tym czasie 

i zasługuje na waszą miłość, troskę i szacunek.  

Pomyśl o niej podczas swojego zachodniego Dnia Matki.

  Właściwie myśl o niej codziennie. Jestem Źródłem.  

Nie wszystko jest stracone.  

Wszystko jest znajdowane. 

Jest to trochę proces, wieloaspektowy między-wymiarowy plan 

z miliardami asystentów i opiekunów. 

 Prześwietlam ten proces moją miłością i siłą. 

Jesteście moimi rękami i stopami w tym procesie.  

Jesteś ucieleśnieniem mojej miłości i siły.  

Oddychaj ze mną i przywracaj równowagę, świeższy.  

W mojej obecności znajdziesz swoje centrum.  

Jesteśmy jednością.  

Jestem Źródłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz