czwartek, 16 czerwca 2022

Zwierzęta wznoszą się...

 


Judith Kusel
http://www.judithkusel.com

Właśnie odwiedziłam bardzo święte miejsce tutaj, 

rzeczywiście ciągnęło mnie tam,

i właśnie miałam bardzo silne połączenie z białym lwem,

z którym połączyłam się podczas mojej podróży na północ i pracy z energią, 

którą tam wykonałam.

W następnej chwili ukazała mi się nowa Krystaliczna Sieć Światła

 i ogromnie potężne biało-złoto-diamentowe światło pulsujące

 jak potężna rzeka w górę

i w dół nowego kręgosłupa Nowej Ziemi,

obejmującego całą Afrykę.

Afryka zapłonęła, tak jak była na początku, 

tak jak trzyma Elysium, tak jak trzyma Nową Ziemię. 

Najbardziej starożytne, 

ukryte święte miejsca zostały reaktywowane i budzą się do życia.

Wraz z nim z Siódmego Centralnego Słońca Iluminacji, 

poprzez Syriusza,

 napływa światło o tak wysokiej częstotliwości, 

że unosi dusze do nowej sieci, nowej Ziemi.

Lwy również szybko się wznoszą, 

podobnie jak inne zwierzęta, zwłaszcza słonie,

 wieloryby, delfiny, żyrafy, antylopy, ptaki itd.

 Do tego dochodzą drzewa, rośliny itd.

Zwierzęta, które dawno wyginęły, 

zaczną pojawiać się na nowo,

 a także nowe gatunki, 

ponieważ naukowcy międzygalaktyczni wprowadzają je na nowo, 

a także inne. 

Statki-matki floty międzygalaktycznej mają na pokładzie wiele gatunków,

 a wiele nowych zwierząt itd. chce być teraz tutaj, na nowej ziemi, 

ponieważ wszystko zostało stworzone na nowo.

Lwy są teraz głęboko połączone z Chrystusowym Królem 

i Królową Lwów z Syriusza.

Sprawy rozgrywają się na ogromną skalę.

Bądźcie przygotowani na intensywne oczyszczanie na wszystkich poziomach.

Pozostańcie w sercu i Mocy Miłości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz