poniedziałek, 13 czerwca 2022

Wejdź we właściwy przepływ

 Jennifer Crokaert ~ Boska Matka: 




https://tinyurl.com/4ksrewaz


Moje ukochane dzieci, płomienie mojego serca, 

wcielenia mojego ducha. 

Jesteście mną: macie moją moc, 

moją kreatywność, moje zdolności, 

ale po prostu nauczono was o tym zapominać.

Jesteście potężnymi twórcami i manifestatorami. 

Wy. Tak, moje ukochane serce, ty czytasz te słowa. 

Jesteście wspaniali, niewypowiedzianie wspaniali.

Widzę Cię.

Widzę wasze lęki, widzę wasze żale, 

widzę wasze wyzwania. 

Widzę i błogosławię każdego z nich. Nie ma nic, 

co można by przede mną ukryć.

 Widzę doskonałość w każdym lęku;

 każdy żal i wyzwanie są dla mnie doskonałe. 

Oddaję cześć każdemu z nich. 

Nigdy, przenigdy nie osądzam was. 

Ty osądzasz siebie. 

Ja nigdy tego nie robię.

Zaproś mnie, abym rozpuścił twoje lęki i niepewności. 

Zaproście mnie, abym zmył wszystkie wasze wątpliwości. 

Zawsze to zrobię, zmywając tyle, 

ile zdołasz zintegrować w każdym obrocie.

 Nigdy nie wezmę więcej, 

niż możesz z łatwością uwolnić.



Jesteś potężny.

Baw się tą ideą. 

Baw się myślą o tworzeniu tego, czego pragniesz, 

co przynosi ci przyjemność i radość.

Baw się błogosławieniem ludzkości swoją miłością. 

Wysyłaj modlitwy do ludzi, których widzisz wokół siebie,

 do nieznajomych i bliskich, wysyłaj im dary błogosławieństwa. 

Może to być tak proste, jak: "Przesyłam ci miłość", 

"Błogosławię cię wolnością", 

"Czczę dobroć w tobie". 

Szepcz to w myślach: "Słyszę cię, ich dusza cię słyszy".

Ta prosta czynność wprowadza cię w przepływ twojego boskiego, 

stwórczego "ja". 

To małe błogosławieństwo wprowadza cię w twoją prawdziwą, 

autentyczną moc.

To, co wysyłasz, jest tym,

 co otrzymujesz z powrotem. 

Zawsze jesteście obdarowywani własnymi darami,

 a one zawsze do was wracają 

- to jest harmonijna równowaga.

Nie jesteście sługami ani niewolnikami, 

nie jesteście zobowiązani wobec nikogo ani żadnego systemu.

 Jesteście wolni.

Jesteście Wolnością.

Pozwólcie tej wolności przepłynąć przez was, skąpać się w jej pokoju,

 jej suwerenności, jej mocy (nie sile).

Moi ukochani, twórcza boska moc płynie nieustannie. 

Jedyną kwestią jest czas, a to jest wasz wybór. 

Wybierzcie, by wejść w mój przepływ, 

by dzielić się moją twórczą Boską mocą, 

ponieważ jest ona w każdym calu wasza, tak jak jest moja.

Ty jesteś mną, a ja jestem tobą: 

jedyna różnica polega na tym, że... ja to wiem.

(c) Jennifer Crokaert 2022 outube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz