wtorek, 14 czerwca 2022

Twoje bycie tutaj na Ziemi jest aktem miłości





Judith Kusel
http://www.judithkusel.com

""Twoje bycie tutaj na Ziemi jest aktem Miłości".

Siedziałam pogrążona w kontemplacji, 

przygotowując się do mojej cotygodniowej sesji nauczania na Zoomie, 

kiedy powyższe słowa zostały mi wyraźnie przekazane.

Byłem głęboko poruszony. 

Dzięki temu spojrzałem na wszystko z zupełnie innej,

wyższej perspektywy.

 Kiedy bowiem ktoś działa z serca Miłości, 

z INTENCJĄ kochania i służenia z miłością, 

wtedy całe życie staje się AKTEM MIŁOŚCI! 

Nie może być inaczej!

Podzieliłem się tym z moimi uczniami podczas sesji nauczania

 i wszyscy byli głęboko poruszeni.

Tak, trzeba mieć odwagę, aby być na tej planecie i zawsze tak było. 

Ta planeta jest jedną z najtrudniejszych szkół wtajemniczenia w całym wszechświecie. 

To właśnie dlatego dusze ustawiają się w kolejce,

 aby się tu wcielić, a wiele z nich ustawia się w kolejce, 

aby wcielić się na Nowej Ziemi!

Dzisiejszego ranka zostałem pobłogosławiony tak pięknym

 i głębokim przewodnictwem dotyczącym tego samego zagadnienia.

Pokazano mi Święty Kielich, tak zwany Święty Graal. 

Powiedziano mi, że jest to Centrum Serca połączone z Duszą. 

Następnie kielich zapalił się i rozszerzył, 

aż stał się podobny do Promiennego Słońca.

"Kiedy kielich Serca i Duszy jest przepełniony, 

całe wcielenie staje się Aktem Miłości. 

Intencja była już tam, zanim dusza się wcieliła. 

Wcielony Akt Miłości staje się wtedy Aktem Życia Miłością. 

Bycie Miłością. Dawanie i otrzymywanie Miłości w równej mierze".

"Twoje bycie tutaj na Ziemi jest aktem Miłości!".

Czytaj to w kółko, aż popłyną łzy zachwytu i wdzięczności, 

a twoje serce będzie się otwierać coraz bardziej i bardziej!
Share

Filed Under: Przekazy/komentarze, Judith Kusel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz