poniedziałek, 18 października 2021

Poza nią jest tylko cisza

 



15 października 2021 r. przez Steve Beckow


Boska Matka wcieliła się jako Maryja, Matka Jezusa

Boska Matka powiedziała nam na początku tego roku, 

że jest to czas na działanie.

Powiedziała nam również, że jest to faza przejściowa.

 Czy te dwa stwierdzenia nie są sprzeczne?

Ona mówi, że nie:

"Teraz mówię o przejściu, 

ponieważ przejście jest fazą przystosowania.

 Nie jest to czas bezczynności, pozwólcie, że wyrażę się jasno... 

Wydałam tak wiele jasnych wezwań do działania 

- z pewnością słyszeliście jedno z nich.

"Tak więc, nie chodzi tu o czekanie, 

ale chodzi tu o podjęcie skoncentrowanego, 

laserowego działania, które jest w całkowitej harmonii,

 nie tylko z nami, ale i z wami." (1)

A jaka jest natura tego laserowego skupienia? 

Ona mówi nam:

"Tak często ... 

kiedy zwracałam się do was, mówiliście do mnie:

 'Matko, w którą stronę mam się zwrócić? 

Skąd mam wiedzieć, w którą stronę mam iść?" 

A ja wydawałam polecenia, prowadziłam, 

prosiłam i mówiłam - ale nigdy nie unieważniałam waszej wolnej woli

 - ale zawsze mówiłam: 'To takie proste... czy to jest uczucie miłości? 

Czy słowa, osobowości, czyny, energia... 

[czy one] czują się jak miłość?'" (2)

Więc działanie tak, kierowane przez laserowe skupienie na tym,

 czy działanie jest z miłości czy nie.

Wysoki standard. Właśnie zbieram się na odwagę, 

by w moich codziennych sprawach być kochającym, 

a nie zadufanym w sobie.

 Czy jestem gotowa, 

by wszystkie działania formułować wyłącznie w duchu miłości?

Wielki skok. Wyzwanie. Ale taka jest prośba

 i zaproszenie Boskiej Matki ze stycznia 2021 roku.

Czy zaleciła jakiś konkretny kierunek działania? 

Nie, wyobrażam sobie, że zostawia to nam.

Czy trudno jest zgadnąć, co by powiedziała? 

Teraz już nie powinno być. Podążaj za swoim sercem, powiedziałaby, założę się.

"To wszystko jest podróżą miłości", mówi dalej. (3) 

To, dokąd pójdziemy, co zdecydujemy się podjąć

 i jak to zrobimy, zdaje się pozostawiać nam. 

Po prostu zrób to z miłością.

Właśnie teraz redaguję książkę z przesłaniami Boskiej Matki. 

Jest to rodzaj pracy, którą kocham wykonywać, 

więc nie objawia się ona dla mnie jak praca.

Nikt nie musi mnie prowadzić w tej dziedzinie. 

Albo liczyć ilość godzin, 

które przepracowuję. Albo sprawdzać mój dorobek. 

Robię to od świtu do zmierzchu. 

Tak jest z misją człowieka: 

Samogenerująca się i maksymalnie produktywna.

Jednocześnie nie potrafię wyrazić, 

jak bardzo czu

ję się zaszczycony,

 że mogę wykonywać tę pracę - kompilować przesłania Matki. 

Nigdy w najśmielszych snach nie wyobrażałem sobie siebie robiącego to

 - ani wcześniej przeprowadzającego z nią wywiady!!! 

Poza wyobraźnią. 

To cud, że nie miałam trudności z mówieniem podczas wywiadów.

Teraz, gdy jej przesłania są zebrane w jednym miejscu, 

praca polega na rozwinięciu niektórych z rzeczy, które powiedziała, 

ponieważ jest ona autorką Boskiego Planu i architektem świata. 

(4) Nie można wznieść się wyżej w wiedzy niż wiedza o Boskiej Matce.  

(5)Otrzymuje się odpowiedzi od Źródła; poza Nią jest tylko cisza.



Przypisy

(1) "Linda Dillon: Universal Mother Mary's New Year's Message", 3 stycznia 2021 r.", na stronie https://goldenageofgaia.com/2021/01/03/linda-dillon-universal-mother-marys-new-years-message/.

(2) Loc. cit.

(3) Loc. cit.

(4) Boska Matka: Chociaż jest to Ojcowski i mój Wieczny Boski Plan, jestem również Strażniczką tego Planu - jestem Nadzorcą, jestem Wdrażającym, jestem Strażniczką. Kieruję figurami, jak gdyby to była szachownica.  ("The Mother's Clarion Call to All of Humanity!" 20 kwietnia 2020, na https://goldenageofgaia.com/2020/04/20/the-mothers-clarion-call-to-all-of-humanity/).

Boska Matka: Wiem bardzo wyraźnie, słodka, tak jak i ty, że jeśli nie jest to [w] moim Planie, to się nie wydarzy. (Boska Matka w "Enter the Delegations - Part 2/3", 5 maja 2019, na http://goldenageofgaia.com/2019/05/05/enter-the-delegations-part-2-3/. Odczyt, 30 kwietnia 2019).

Archanioł Michał: Matka (...) jest ostatecznym architektem, wiecie. ("Archanioł Michał o Królestwie Anielskim", 13 czerwca 2014 r., na stronie http://goldenageofgaia.com/2014/06/13/archangel-michael-on-the-angelic-kingdom/.



(5) Jeśli komuś uda się pójść wyżej, przestaje istnieć jako jednostka. Kto w takim razie idzie wyżej? Co więcej, Bóg nie jest podatny na to, co my uważamy za wiedzę. Jak więc możemy poznać Boga? Wiedza kończy się wraz z Matką i wkraczamy w obłok niewiedzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz