niedziela, 24 października 2021

Inwokacja potężnych istot

 

 Judith Kusel:



 

http://www.judithkusel.com

 

Możemy dokonać inwokacji Anioła lub Archanioła

 i wezwać potężne istoty światła do nas i do naszej aury.

Ponieważ inwokacje są bardzo potężne i święte, 

powinny być wykonywane z rozmysłem, 

kiedy jesteśmy cisi i spokojni. 

Są one jeszcze potężniejsze, jeśli wykonuje się je w grupie.

Teraz przywołuję Archaniołów Michała i Wiarę, 

aby stanęli po mojej prawej stronie. Proszę go, 

aby wlał we mnie odwagę i siłę 

i przyniósł pozytywne rezultaty moim przedsięwzięciom. 

Proszę teraz, 

aby swoimi mieczami przecięli wszystkie negatywne sznury i przywiązania. 

Proszę, 

aby umieścili niebieski płaszcz ochronny na moich ramionach, 

kaptur na mojej czakrze korony 

i zapięli go od stóp aż do mojej brody,

 tak aby tylko to, co jest z najwyższego 

i najczystszego światła mogło wejść do mojej aury.

(Przerwij na chwilę,

 aby Archanioł Michał/Wiara mogli dokończyć swoją pracę

 i przekazać ci cokolwiek zechcą).

Przywołuję teraz Archaniołów Gabriela i Nadzieję, 

aby stanęli po mojej lewej stronie w swoim czystym białym promieniu.

 Proszę, 

aby wlali swoją czystą białą energię do mojej aury 

i przynieśli mi wskazówki dotyczące mojego następnego kroku na mojej ścieżce.

 Proszę, 

aby symbole mojej życiowej misji były teraz oświetlone i aktywowane. 

Proszę przynieś radość, łaskę, jasność, 

zrozumienie, hojność, dyscyplinę 

i porządek do mojego życia.



(Pauza)
Przywołuję teraz potężnych Archaniołów Uriela i Aurorę, 

aby stanęli przede mną 

i wypełnili moją aurę swoim purpurowo-złotym promieniem mądrości i pokoju.

 Pomóż mi ukoić wszelkie konflikty w moim życiu i zastąpić je braterstwem 

i siostrzanym, wyższym zrozumieniem i spokojem. 

Proszę, zerwij moje mentalne i emocjonalne łańcuchy

i uwolnij mnie od wszystkich moich lęków. 

Proszę umieść swoją złotą, 

inkrustowaną rubinami tarczę przed moim splotem słonecznym, 

aby tylko najczystsze boskie światło mogło tam wejść.



(Pauza)
Przywołuję teraz potężnych Archaniołów Rafaela

 i Matkę Marię ze szmaragdowego promienia,

 aby stanęli za mną. 

Proszę, aby wlali we mnie świadomość uzdrowienia i obfitości. 

Proszę ich, aby unieśli 7 zasłon trzeciego oka 

i wspomogli moje wewnętrzne widzenie. 

Proszę Matkę Marię, 

aby połączyła mnie bardziej intymnie z Boską Matką

 i aby coraz bardziej otwierała moje serce 

i przynosiła wyższe uzdrowienia. 

Proszę o ochronę w moich podróżach 

i abym był pod wrażeniem sprawiedliwości, prawdy i wizji.



(Pauza).
Przywołuję teraz Archaniołów Chamuela 

i Charity z różowego promienia, 

aby rozszerzyli płomień miłości w moim sercu. 

Proszę, abyście otwierali moje serce coraz bardziej i bardziej, 

i pomogli mi uwolnić cały emocjonalny bagaż przeszłości, 

i abym czuł i widział tylko czystą miłość. 

Proszę pomóż mi znaleźć współczucie

 i przebaczenie dla siebie i dla wszystkich, 

których kiedykolwiek skrzywdziłem świadomie lub nieświadomie.

 Proszę, 

aby moje serce zostało otwarte na poziomie osobistym 

i kosmicznym. 

Proszę otwórz moje serce 

i duszę na coraz wyższe poziomy miłości 

i bycia czystym kanałem miłości dla tego świata.

(Pauza)
Przywołuję teraz potężnych Archaniołów Jophiela i Christiela,

 aby wylali na mnie złote światło mądrości 

i iluminacji poprzez moje centrum korony. 

Proszę, aby ich mądrość rozświetliła i zainspirowała mój umysł, 

pomagając mi uczyć się i nauczać na najwyższym poziomie. 

Proszę, aby symbole mądrości, 

które zgromadziłem przez całe moje życie, 

zostały teraz zapalone i aktywowane. 

Proszę, aby oczyściły one energię we mnie i wokół mnie, 

w moim domu i w moim miejscu pracy. 

Oczyść moje myśli, abym mógł myśleć tylko piękne i pozytywne myśli.

(Pauza)
Przywołuję teraz potężnych Archaniołów Zadkiela 

i Ametysta z fioletowego promienia miłosierdzia, 

radości i transmutacji, aby wlali fioletowy płomień do mojej aury.

 Proszę, aby wszystkie moje negatywności zostały uwolnione 

i rozpuszczone i zastąpione radością, dyplomacją i tolerancją.

(Pauza)
Twoja aura jest teraz wypełniona energią

 i wyższymi częstotliwościami Archaniołów 

i otrzymujesz obfite błogosławieństwa.

 

(Z podziękowaniem dla Szkoły Aniołów 

i Wznoszenia Diany Cooper, 

której jestem wyszkolonym nauczycielem)

Judith Kusel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz