niedziela, 3 października 2021

Jazda na fali

 

 Archanioł Gabriel przez Shelley Young ~ Jazda na fali


https://tinyurl.com/ejpb7hvh


Jeśli aktywnie napierasz na coś i nigdzie nie dochodzisz,

 możesz zauważyć, że stajesz się coraz bardziej niekomfortowy.

 Ten dyskomfort ma na celu nakłonienie Cię do zmiany kierunku,

 ponieważ po prostu nie możesz tworzyć poprzez opór. 

 

Są to zupełnie przeciwstawne energie.

Jeśli więc odczuwasz dyskomfort i frustrację, 

warto się zatrzymać i ponownie przeanalizować swoją sytuację. 

Jak możesz odzyskać energię, 

którą wydatkujesz na opór 

i wykorzystać ją w lepiej wspieranym przepływie? 

 

Twoje skupienie 

i twoja energia są twoją energetyczną walutą. 

Czy wydajesz ją mądrze?

W miarę jak będziecie posuwać się wzdłuż swojej podróży ku oświeceniu, 

będziecie stawać się coraz bardziej biegli w rozpoznawaniu tego, 

co działa dla was energetycznie 

i jak nieustannie przekierowywać siebie tak, 

abyście zawsze jechali na fali wspieranego przepływu.

 I to, Drogie Osoby, jest dokładnie tym, 

jak zaczynacie doświadczać ścieżki łaski i łatwości.

 

 

 

 W końcu wróciłem z Ustronia dzisiaj i wszystko zapowiadało się wspaniale,

Ale na drodze następowały dziwne fluktuacje i zamroczenia co do pamięci uwagi,

Momentami brak szerokiego oddechu wytrącał mnie i gubiłem znaki, skręty,

Momentami czułem się zagubiony traciłem precyzyjny wzrok co do sytuacji,

Ale puls i samopoczucie miałem dobre bez paniki co do choroby serca,

Trafiałem fatalnie jakby mnie ktoś zwodził i tak trafiłem do Katowic,

A tam całkowita blokada z uwagi na bieg masowy zawodników,

Wylądowałem na stacji paliwowej zatankowałem i napiłem się kawy,

Przeczekałem całą historię biegu ale dalej byłem zwodzony,

A gdy wreszcie trafiłem na autostradą A4 były korki niesamowite,

Po drodze jakieś roboty przewężenia i tak straciłem czas na powrót,

Gdy pytałem się góry czy to była jej robota bym nie trafił na zagrożenie,

Odpowiedziano mi że był to atak złych sił na mnie osobiści i zdałem egzamin!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz