czwartek, 7 października 2021

Kocham to co robię

 

 Judith Kusel: Afirmacje


 

http://www.judithkusel.com

 

JAM JEST robiąc to, co kocham i kochając to, co robię,

 jak jestem inspirowany z głębi siebie.

Puszczam wszystkie poprzednie ograniczenia 

i zobowiązuję się żyć moim najwyższym powołaniem duszy 

i celem, z miłością, inspiracją i radością!

UPRZEDZAM moje Boskie Dziedzictwo 

i jestem otwarta na przyjmowanie z wdzięcznością 

i gracją całej Boskiej miłości, 

przewodnictwa i błogosławieństw.

 

Judith Kusel

 

 

 

Przyznaję, że potwierdzam to samo, co ona, że kocham to co robię,

Inaczej nie miałoby to wszystko sensu i dawno dał bym stąd nogę. 


Nie schlebia mi to osobiście, ale robię to dla siebie,

Bo wiem, że to co myślę projektuje się na zewnątrz.


Więc jednak mam na innych wpływ ale tylko na zewnętrzny obraz,

Zachowania odbieranego na moje zmysły, ale nie na nich samych.


Mam nadzieję jedynie na nich jako własnym przykładem,

Wedle ich wolnej jak każdego woli świętego prawa Jedynego!


https://tamar102a.blogspot.com/2021/10/shanta-gabriel-do-archanioa-gabriela.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz