wtorek, 19 października 2021

Boski plan jest w pełni na dobrej drodze

 

 Judith Kusel:


 

judithkusel.com

Niemożliwe jest, aby tu i teraz znać przyszłość na pewno. 

Głównie dlatego, 

że każda dusza ma wolną wolę i wybór, 

czy chce wstąpić na Nową Ziemię, 

czy też zejść i rozpadać się wraz ze Starą.

Jednak tego ranka pokazano mi bardzo wyraźnie, 

że Boski Masterplan jest w pełni na dobrej drodze

 i że rzeczywiście teraz eskalujemy do pełnego wcielenia

 i jesteśmy w pełni zakotwiczeni w Nowej Ziemi 

i rzeczywiście Nowy Złoty Wiek manifestuje się w formie i bycie.

Jest to czas na wiarę i zaufanie, i rzeczywiście, 

aby szukać Najwyższego Przewodnictwa przez cały czas 

i aby ufać swoim wewnętrznym przeczuciom 

i swojej własnej intuicyjnej wiedzy.

Więcej niż to, aby utrzymać centrum 

i nadal robić te pojedyncze kroki,

 zawsze w kierunku wielkiej Całości, 

Jedności i Harmonii, wewnątrz i na zewnątrz 

i rzeczywiście współtworzyć Nowe, z wielką miłością.

Wiele lat temu wyłączyłem telewizor i radio 

i nigdy nie oglądam wiadomości, 

ani nie czytam gazet. Nigdy za tym nie tęskniłem, 

bo to, co muszę wiedzieć,

 zawsze przychodzi do mnie.



To rzeczywiście pomogło mi ogromnie skupić się na moim najwyższym powołaniu

 i żyć nim, bez rozpraszania uwagi

 i bez ciągłego bombardowania strachem opartym na niższej energii 

i przeciążenia sensacyjną negatywnością. 

Bo dobre wiadomości rzadko trafiają na pierwsze strony gazet.

Co robię koncentrować się na jest utrzymywać centrować,

 pozwalać ja przekształcać się dzienny w prawdę kto

 i co jestem przy duszą poziomem i żyć to.

 Chodzić mój ścieżkę z czystą intencją, z miłością, 

z radością i rzeczywiście robić co kocham,

 i kochać co robię.

 Szukać spacerów w przyrodzie i rzeczywiście robić cichy czas, i każdy ranek 

i wieczór pozwalać sobie być wypełnionym Boskością, jako jeden z Boskością. 

W tych chwilach przychodzą moje największe objawienia, moje najwyższe prowadzenie

 i rzeczywiście namaszczenia i błogosławieństwa.



 

Najbardziej święte i święte chwile,

 które rzeczywiście upoważniają mnie do prowadzenia życia

 w najwyższym zestrojeniu z Większą Całością.

Znajdziemy się rzeczywiście przekształceni ponad wszystko, 

co było znane kiedykolwiek wcześniej, 

jako że pełna moc 7 Centralnych Słońc Iluminacji, 

poprzez Syriusza, będzie teraz rozpalać ich potężną iluminację dusz na Ziemi, 

i rzeczywiście jest to prawdziwe wprowadzenie Ogni Iluminacji z Białym Płomieniem,

 do pełnej manifestacji na Nowej Ziemi! 

Przyniesie to następną falę przebudzenia dusz w najwyższych stopniach, 

a ci przebudzeni przejdą w następne oktawy Świadomości Chrystusa/Białego Płomienia, 

jak nigdy wcześniej nie doświadczano.

Zostaniemy wzniesieni ponad wszystko, 

co kiedykolwiek było znane wcześniej, 

a nawet ponad wszystko, 

o czym możemy teraz nawet marzyć.

Judith Kusel

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz