piątek, 1 października 2021

Duchowa Podróż

 

 Archanioł Gabriel przez Shelley Young ~ Duchowa Podróż



https://tinyurl.com/9xemrk79

Duchowa podróż każdej osoby jest całkowicie indywidualnym procesem rozwoju. 

Czasami będzie ona wymagała odkrycia, 

czym nie jest, zanim odkryje się, czym jest.

Będą fazy odpuszczania, jak również fazy gromadzenia. 

Będą chwile, kiedy skupiamy się na wygodzie, a inne, 

kiedy skupiamy się na cięższej pracy. 

Będą gigantyczne skoki, jak również okresy wyciszenia,

 aby umożliwić integrację nowych poziomów świadomości.

Nie doświadczycie gładkiej trajektorii naprzód, 

 ale raczej ścieżkę pełną doświadczeń, 

 przystanków i startów oraz tego, 

co uważacie za sukcesy i porażki.  

My nie widzimy tego w ten sposób, 

ponieważ wszystkie doświadczenia po prostu 

dostarczają dalszych informacji na temat tego,

 co jest prawdziwym dopasowaniem do was.  

Wszystko to jest zaprojektowane tak, 

aby pomóc Ci w ciągłym rozwoju 

i odkrywaniu ciągle pojawiających się objawień tego, 

kim naprawdę jesteś.

10426241 807749999275629 2365393338951150906 n

Możecie zaufać wrodzonej mądrości podróży, 

w której jesteście, ponieważ jest ona dostosowana do potrzeb 

i pragnień waszej duszy

możecie również zaufać wrodzonej mądrości podróży innych,

 nawet jeśli nie możecie zrozumieć ich wyborów z waszego punktu widzenia.

 

10666039 823497227700906 976314030642736137 n

 

Długa była droga mojego tak zrozumienia życia,

Od dzieciństwa byłem podejrzliwy w każdym calu.

 

Dopiero po latach to zrozumiałem po obejrzeniu filmu.

Z Jimem Carey "Truman Show" gdzie jestem i dlaczego.

 

Ale to podejrzewanie świata i jego odkrywanie na nowo,

Dało mi satysfakcję odkrywcy, a potem towarzysza podróży.


Wiele o tym pisałem, a więc nie będę do tego wracał,

Ale teraz czuję się z Nim bezpieczny i jesteśmy Jedno!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz