niedziela, 6 września 2020

Nie potrzebuję cudzego pozwolenia, by kochać,...Sean Christopher



-   
Kapitan w Galaktycznej Federacji Światła
piątek. 4 września 2020godz 3:36
Nie potrzebuję cudzego pozwolenia, by kochać,
 śnić, łączyć się z roślinami, zwierzętami i duchami, 
bo to jest moje prawo urodzenia. 
Żadna osoba nie jest świętym pomostem między mną a boskością. 
Nie potrzebuję mediatora.
Nie potrzebuję zewnętrznego punktu podłączenia do źródła energii. 
Moja nieskończona Boża iskra nie potrzebuje żadnej zewnętrznej elektrowni. 
Moja Boża iskra pochodzi ode MNIE, MNIE I OD MNIE.
Czuję, jak moc Matki Ziemi wkrada się do moich stóp, 
przez nogi, do korzenia i do kości krzyżowej, 
a następnie zapala mój splot słoneczny, 
aby stać się nieskończonym BOGIEM stwórcą, którym JESTEM. 
Stamtąd moja Boża iskra oświetla moje SERCE do miejsca, 
w którym wszystkie czujące istoty odczuwają i w pełni otrzymują moją BEZWARUNKOWĄ MIŁOŚĆ i ŁASKĘ w czasie / przestrzeni, 
natychmiast aktywując wszystkie dusze Matki Gai, 
aby obudzić zbiorową świadomość.
 I tak to jest 
Nie zgadzam się na składanie hołdu kapłanowi i prorokowi, 
aby rozmawiali z Bogiem i Boginią o tym, 
kim JESTEM w waszym imieniu.
Nie potrzebuję twojego błogosławieństwa.  
Tylko ja decyduję, kiedy i jak połączę się z moją boskością.

Kiedyś zawsze czekałem. 
Czekam na zgodę innej osoby. 
Czekam na kolejny trening. 
Czekam na kolejny certyfikat. 
Czekanie, aż ktoś mi powie, 
że wystarczyło lub potrzebowałem „śmiało”, 
aby zrobić to, co chciałem zrobić dla mojej ewolucji. 
ODZYSKAŁEM MOJĄ MOC. 
Dlaczego TY czekasz, żeby być wystarczającym, pomyślałem? 
Dlaczego ja, który jestem nieskończoną MIŁOŚCIĄ, 
MOCĄ WIEDZY, OBfitością i MĄDROŚCIĄ, 
muszę czekać na pozwolenie na stworzenie
 i życie moim życiem, w które zdecydowałem się wcielić? 

ODZYSKAŁEM MOJĄ MOC.

Nie potrzebuję twojej zgody. 
Wybieram bezpośrednie połączenie. 
Wybieram połączenie oko w oko ze wszystkimi, 
skrzydło do skrzydła, oddech przy oddechu, 
serce przy sercu i dusza przy duszy.
Wchodzę w moją boską moc i obcuję z bogiem
 i boginiami całego stworzenia. 
Lwy, sowy, wilki, jastrzębie i smoki, gigantyczne sekwoje,
 sekwoje i gigantyczne dęby Matki Gai, 
aby dać mi ich nieskończoną wiedzę, mądrość i wizję.
 JESTEM Bezpośrednie połączenie. 
JESTEM konstelacjami mocy Pełnej mocy.
 JESTEM Falami Uderzeniowymi falującymi 
w nieskończonej pustce Wszechświata.
Jesteśmy szamanami, kapłankami, uzdrowicielami. 
Jesteśmy tym, co wybierzemy. 
Jesteśmy tutaj, aby tworzyć i wprowadzać nową erę głębokiego 
i intymnego połączenia ze wszystkimi. Nowy sposób bycia. 
Jesteśmy łącznikiem Kierunkowym ze wszystkimi 
boskimi supermocarstwami wewnątrz.
Nie potrzebuję twojej zgody.

Jesteś zdolny. 
Jesteś godzien. 
Nie potrzebujesz kolejnego certyfikatu. 
Nie potrzebujesz kogoś, kto wstawia się za tobą. 
Pół prawdy. 
Tak, ucz się od swoich nauczycieli. 
Naucz się wszystkich dobrych, trudnych lekcji, 
które mają do zaoferowania. 
Życie jest lekcją w każdej chwili, 
jeśli tak zdecydujemy się zobaczyć.
Wejdź w swoją moc. 
Nadszedł czas. 
Przestań czekać na pozwolenie.

ODBIERZ SWOJĄ MOC.

I tak to jest.

Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst „Cokolwiek zrobisz, Indzie i tak cie osadzą Nie staraj się zrobić dobrego wrażenia na Indziach. Zrób dobre wrażenie na sobie!” 

 

Nasza technologia to nie jest zdrowa technologia. 

Nie jest dobra dla zdrowia, w zasadzie zniewala nas. 

Cały dzień gapimy się w nią i obniżamy swoją częstotliwość.

Pomyśl o tym: że jeśli twoja częstotliwość wynosi 10 hz, 

A światło 5 hz to patrzysz na coś, co jest o połowę tańsze.

Wchodzisz z tym w interakcję przez cały dzień i noc. 

 

A to już obniża twoją i moją osobistą częstotliwość.

Nasza technologia jest specyficzna dla częstotliwości. 

 

Wychodzisz z komputera tylko w takim stopniu, 

W jakim masz częstotliwość, aby uzyskać informacje. 

 

Jeśli masz częstotliwość piątego wymiaru, 

To dostaniesz informację piątego wymiaru.

 

 Jeśli masz częstotliwość dziewiątego wymiaru, tak jak Wyższe Ja, 

To otrzymasz informację, która jest zgodna z Twoją częstotliwością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz