wtorek, 22 września 2020

Codzienne nauki mistrzów

 


Codzienne nauki mistrzów

Poniedziałek, 21 września 2020 r. 


Bądź zadowolony i podekscytowany. 
Teraz jest czas prawdziwego uniewinnienia. 
Zaufaj swoim wyższym aspiracjom, 
do których zmierzasz, wybierając miłość.
 Zaufaj temu z całego serca. 
Teraz jest czas potencjalnych rzeczywistości. 
Zaufaj temu. 

www.teachingsofthemasters.org
 


Promieniujesz tym, czym jesteś. 
Jesteś stacją odbierającą energię, 
która odbiera energię i daje energię. 
Fakt ten nie jest marnowany na Głębokim Stanie, 
który rozumie energię i jej siły manifestacji 
bardziej niż przeciętny człowiek. 
Przeciętny człowiek nie ma pojęcia o swojej mocy
 i potencjale, ponieważ zawsze było to przed tobą ukrywane jako… 
„Wiedza tajemna”…… i zadziałało. 
 Bo kto w ogóle słyszał o tym temacie, 
kiedy o nim piszę lub kto o tym pomyślał? 
Media znają ten „sekret” tego świata,
 ponieważ jest to główne narzędzie kontrolne Deep States.
„To, na czym skupiasz swoją uwagę, manifestujesz”.  
Twoje manifestacyjne moce są bezpośrednio związane z tym,
 jak się czujesz i myślisz.
 Dalej:
 https://tamar102a.blogspot.com/2020/09/promieniujesz-tym-czym-jestes-zwyciezca.html
 

 
Po zawale świat sie przewartościował całkowicie,
Z świata zdobywcy jak budowy udział w szpitalu,
Stałem się cichy i wyciszony zwrócony na siebie.
 
Wtedy sięgnąłem po wiedzę głęboko do samej wiedzy tajemnej,
Czytałem wszystko u źródła, biblię na równi z Bhagawadgitą.  

Ale nie tylko o wiedzę a o jej udział w tworzeniu,
Nie sprawdzoną zostawiałem na boku, a sprawdzona,
Była mi jak kępki trawy na grząskim wrzosowisku.

Tak zacząłem nieświadomie chodzić duchową ścieżką,
Na którą oficjalnie wstąpiłem pod koniec ubiegłego wieku.

Nie od razu na niej pokazały sie cuda i tzw. przypadki,
Feng Shui, czuciowiedza, czy wahadełka wrażliwość.

Wreszcie po wielu latach sprawdzianu posłuszeństwa,
W 2006 roku to pisanie na blogu kanałem dla kodów ...


 
https://kochanezdrowie.blogspot.com/2020/09/nesara-gesara-releasing-technology.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz