niedziela, 2 lutego 2014

Życzenia


2014 BĘDZIE REWELACYJNYM ROKIEM!

W tym miesiącu rozmawiałem z wieloma znajomymi i każdy czuje, że ten rok będzie znakomity. 

Co ciekawe ja też tak czuję. Według mnie będzie to najlepszy rok z dotychczasowych. 
I to nie tylko dla mnie osobiście, ale dla moich bliskich, znajomych jak i dla całej ludzkości...
Wysokie Wibracje jak Miłość, Harmonia, Radość, Obfitość itp. spływają na nas coraz bardziej. Wystarczy trochę zwolnić życie i być na to otwartym, poczuć to.

Czuję też, że ten rok będzie wielkim krokiem we wzroście Świadomości ludzi na całym świecie 

- co osobiście ogromnie mnie cieszy.

2014 - CZAS NADSZEDŁ!

With Love,
BoguSław i ja



Wszyscy jesteśmy tymi samymi kroplami oceanu Stwórcy, 
Jak i też, w każdym innym miejscu poznania świadomości, 
A, że Źródło jest wszędzie, to i nie ma początku, ani końca, 
Kto inaczej sądzi, będzie go ciągle szukał po całym oceanie, 
Mając wszędzie pod nosem taką samą kroplę Jego jak on sam..



http://www.wykop.pl/ramka/1848986/teleportacja-energii-jest-mozliwa/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz