piątek, 14 lutego 2014

Wyzwania




Wyzwania to już nosimy w sobie od urodzenia i widać to u dzieci,
To ciekawość życia, dziecięca pasja do zabawy i do doświadczeń,
To delikatne naciskanie i jak gdyby wymuszanie np. do chodzenia,
To wszystko mamy w pakiecie z ciała świetlistego, jak i ze statku...
O jakim nam mówią liczne przekazy i o naszych wielowymiarowych,
Odpowiednikach, aniołach, cherubinach i aniołach i innych opiekunach.

To oni czuwając nad nami, jak statek macierzysty dla kosmonauty,
Który został wysłany bez pełnej świadomości i to na obcą planetę,
W doskonałym kombinezonie rosnącym z nim razem i tu starzejącym,
To oni z nadzieją na szybki kontakt, nie mogąc interweniować czekają.

Wreszcie mogą zwrócić uwagę telepatycznie nam poprzez zwierzęta,
Głównie na ich zachowania i te nie mające silnej woli tworzenia ego,
Takie, jak znaki, zachowań zgodnych z naszymi oczekiwaniami myśli,
To własnie są próby nawiązania kontaktu, jak łapanie ryby spławikiem.


Gdy my zaczynamy zauważać te nie konwencjonalne zachowania zwierząt,
Tak jak byśmy chcieli w odpowiedzi i na nasze myśli, to zaczynamy łapać,
Że są odpowiedzią na wcześniejsze pytania zadawane wewnętrznie sobie.

To dopiero staje się dla nas wyzwaniem na całą przyszłość naszej drogi,
Zawsze korzystam z tego, gdy jadę samochodem w długą trasę podróży,
Proszę o opiekę i kontakt, głównie ostrzegający mnie przed wypadkiem,
Ale i też przed służbą drogową i miejscem dogodnym do postoju i jadła,
Pisałem już o tym, jak wykreowałem domową zupę pomidorową dla pani,
Towarzysząca mi w drodze do W-wy z Targów 3W z Krakowa samochodem.

Jako wtedy niedowiarek, była kompletnie zaskoczona miejscem i wazą,
Wystrojem gospody i strojem regionalnym i tym czego dostała na próbę..
Zaraz po prośbie, czekałem na sygnał dreszczu na skórze i zdjęcia z gazu,
Noga jak gdyby sama i bez mojej woli wcisnęła hamulec wtedy do dechy.



Każdy ruch zwierzęcia to już  może być odpowiedzią na pytania,
Nawet zachowania niecierpliwego i natrętnego owada jak muchy.
Warto, gdy zaczepia zastanowić się zaraz po tym, o czym myślimy,
Jestem teraz bardzo uważny i przewrażliwiony, nawet i przez ważkę,
Można nawiązać kontakt z górą, czytając jej zachowania jak książkę! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz