niedziela, 17 lutego 2013

Awatar

http://www.youtube.com/watch?v=lY-Zv7hpsm0 
 
Kamień z serca

Ten kamień, który w sercu noszę,
pozostaw mi, Panie.
Nie daj by czas
jak lekarz - morderca

spłynął na moje posłanie
i... kamień z serca!

Tyleś mnie razy wywiódł
z legowisk niekochanych,
że dziś mi, po latach tylu,
nie plaster daj, lecz... kamyk.

Nie pozwól z gorączki tej powstać.
Nie kuruj zapomnieniem.
Chcę czyjąś jeziorną postać
na pustej przechować scenie.

Ten, co mi kamień wsączył
jak wino do krwi pustej,
niczemu nie jest winien.
Jest niebem i lustrem.

Nie ratuj mnie, Panie, nie tul...

A.Osiecka
 
Dawaj ludziom więcej niż oczekują - niech dzięki Tobie stają się radośni. Weź za żonę/męża osobę, z którą lubisz rozmawiać. Gdy się postarzejesz, rozmowy będą ważniejsze od wszystkiego innego. Nie wierz we wszystko, co słyszysz, lecz dawaj wszystko, co możesz. Gdy mówisz "KOCHAM CIĘ", niech będzie to prawdą. Gdy mówisz "PRZEBACZ", patrz rozmówcy w oczy. Zawierz MIŁOŚCI, bez niej nie można żyć. Nigdy nie wyśmiewaj marzeń innych ludzi, bo może bez swoich marzeń nie mieliby nic. Kochaj mocno i namiętnie... Możesz zostać zraniony, lecz tylko kochając przeżyjesz w pełni swoje życie. Jeśli z kimś się nie zgadzasz, walcz szlachetnie i nie używaj epitetów. Nie oceniaj nikogo według jego krewnych. Mów powoli, ale myśl szybko. Gdy ktoś zada Ci pytanie, na które nie chcesz odpowiedzieć, uśmiechnij się i zapytaj: "Dlaczego Cię to interesuje?" Pamiętaj, że wielka miłość i wielki sukces kryją w sobie ogromne ryzyko. Mów "Na zdrowie", gdy słyszysz, że ktoś kicha. Jeśli coś stracisz, to przynajmniej nie zaprzepaść nauki, jaka z tej straty wypływa Zawsze: Miej szacunek dla siebie. Miej szacunek dla innych. Bądź odpowiedzialny za wszystkie swe czyny... Nie pozwól, by kłótnia zniszczyła przyjaźń. Jeśli stwierdzisz, że popełniłeś błąd, to natychmiast postaraj się go naprawić. Uśmiechaj się podnosząc słuchawkę telefonu,ten, kto dzwoni, usłyszy uśmiech w Twoim głosie. SPĘDZAJ TROCHĘ CZASU W SAMOTNOŚCI...

Anonim
  Wczoraj w nocy poprosiłem Anioła, aby czuwał nad Tobą. On jednak wrócił do mnie. 
A kiedy zapytałem "dlaczego", odpowiedział: "Anioły nie czuwają nad Aniołami!"
W Twoim świecie jest 20 Aniołów. 10 z nich śpi. 9 się bawi. 1 czyta tę wiadomość. 
Proszę przeczytaj, to nie żart. Anioły zauważyły, że z czymś się zmagasz. 
One powiedziały, że to już minęło i otrzymujesz błogosławieństwo. 
Jeśli wierzysz w Anioły, prześlij tę wiadomość dalej i nie zignoruj jej. 
Dwie ważne sprawy zostaną dziś w nocy w Twoim umyśle uporządkowane. 
Odpuść wszystko i przekaż to dalej. Jutro będzie najlepszy dzień.
Pozdrawiam
Jeśli to rozumiesz powinieneś być Aniołem, czyli Awatarem dla niższych gatunków.
Na przykład dla kwiatów:
Nie odbieraj innym pakietu ich doświadczeń,
Nie uprzedzaj, o nich bo są wyłącznie dla nich,
Ale gdy celu właściwego już sami nie osiągną,
To te same ale zawsze jeszcze trudniejsze wrócą!

Twoje już też minęły i poszły w zapomnienie,
Każdy ma teraz inne i każdy swoje osobiste,
Każdemu skrojone na jego własną teraz miarę.

Na taką miarę marzeń i potrzebna jaką zasłużył.
Życie do poprawki, to ta czasem jedyna szansa,
Drugiej w tym układzie, już nigdy może nie będzie.

Każde następne może wyda się jeszcze gorsze,
Ale całkiem podobnego też nie będziesz chciał,
A gdy były takie same to mocniej doskwierają.
Zaakceptuj to i co dla Ciebie teraz stworzone,
Pokochaj to teraz już całym sercem swoim...

Nic lepszego już teraz nie dostaniesz,
Więc ciesz się tym, co już teraz tu masz!
Najlepiej w tu i teraz i to co jest i będzie! 

...Pomimo tego że  Człowiek  Stworzył  Obiekty  ,  do przemieszczania się w przestrzeni ale Ich Los  wciąż  pozostaje w RĘKACH  ŹRÓDŁA- PRZEZNACZENIA ....

Swietłana  - @[100000465150034:2048:Charisma] Lama
...Pomimo tego że Człowiek Stworzył Obiekty , 
do przemieszczania się w przestrzeni ale Ich Los wciąż pozostaje 
w RĘKACH ŹRÓDŁA- PRZEZNACZENIA ....


Prawdziwe współczucie płynie z miłości,
Tylko miłością można leczyć chore rany,
Ale czyste współczucie jest takie rzadkie,
Jak udzielenie pomocy w taki o to sposób?

Nie można zatrzymać tego samolotu losu,
A może można uczuciem miłości pomóc?

Skupiając uwagę do wewnątrz, a nie na zewnątrz,
Poruszamy pokłady tej składowanej w nas miłości..
Wszechobecnej i wszechogarniającej, tej bez „ja”

Dlatego aż korci mnie by Stwórcę zapytać;
Co ta tzw. „Miłość”, tak naprawdę znaczy?
Wstyd mi tylko będzie, gdy na to odpowie:
Głupcze! To tzw. „coś” to po prostu - JA!
To po prostu moja energia skierowana tu do Ciebie,
Nie interwencja jakiegoś guru pośrednika jak Budda!
Wszystko jest tobą reszta to artefakty ciebie....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz