niedziela, 18 lutego 2024

Wspaniałe rozwinięcie wyższych stanów świadomości




Judith Kusel
http://www.judithkusel.com

Wspaniałe rozwijanie się Wyższych Stanów Świadomości:

Jestem tak zainspirowany sposobem, 

w jaki wszystko rozwija się teraz 

na wielowymiarowych poziomach i tym, 

jak możemy teraz uzyskać dostęp do tego,

 do czego wcześniej nie mieliśmy dostępu, głównie dlatego, 

że byliśmy zbyt gęści - dosłownie.

Moi wyżsi przewodnicy powtarzali mi to w kółko,

 szczególnie w odniesieniu do pracy z energią, 

do której jestem teraz powołany, a to, 

do czego mam dostęp, nigdy nie przestaje mnie zadziwiać.

"Dlaczego nie mogłem uzyskać do tego dostępu wcześniej?" pytam. 

"Ponieważ nie mogłeś. 

Musiałeś połączyć się w najgłębszy i najwyższy sposób ze swoją wyższą jaźnią duszy,

 a następnie ze swoją Grupą Dusz i swoją nieskończoną duszą

 - gdy rozszerza się ona w Wszechistnienie, Wszechwiedzę i Wszechwidzące.

 To nie jest tylko trzecie oko, czy skupienie na sercu, 

ale rozszerza się na Większą Kosmiczną Całość, 

gdzie wszystko jest jednością".

Nigdy nie boję się zadawać pytań,

 a im więcej ich zadaję,

 tym więcej otrzymuję odpowiedzi.

 Tak więc pokazano mi moją duszę w jej najwyższej i najprawdziwszej formie 

oraz jak narodziła się w swojej pierwszej doskonałości 

i jak od tego czasu moja dusza podróżowała daleko i szeroko, 

nie tylko w tym Wszechświecie, ale także w innych.

Następnie pokazano mi, jak nawet teraz, 

gdy jestem wcielony na Ziemi, 

moje inne ciała duszy istnieją i funkcjonują gdzie indziej.

 Kilka lat temu powiedziano mi,

 że mam inne płomienie duszy łączące się z płomieniem duszy już wcielonym,

abym mógł wykonać pracę, do której zostałem powołany, 

i że zostało to uzgodnione przed moim urodzeniem.

Dla mnie miało to ogromny sens, 

ponieważ całkowicie zmieniłam się w stosunku do tego, 

kim byłam wcześniej. 

Po prostu nie jestem już taki sam 

- bo kiedy ktoś zmienia się na poziomie świadomości,

 teraz się rozszerza, a im bardziej się rozszerza, 

tym bardziej staje się wolny!

Nie jesteśmy już związani ziemskimi rzeczami, ale przekraczamy je. 

Przyjmuje się teraz Uniwersalną Duszę 

we wszystkich jej rozszerzonych formach i ekspresjach,

 a tym samym może uzyskać dostęp do wiedzy i poznania spoza tej ziemi!

Tak, mój umysł czasami zastanawia się nad informacjami, 

które otrzymuję, 

ale moja dusza zawsze je rozpoznaje,

 na najwyższych poziomach. 

To tak,

 jakby ktoś wkraczał w całkowicie nieznane, 

a jednak znane. 

I to jest dokładnie to, 

w co wszyscy się teraz rozwijamy na wszystkich poziomach.

Dzielę się tym jedynie jako przykładem.

Masz własną wyjątkowość duszy,

 którą możesz odkrywać i rozwijać.

 Ostatecznie wszyscy wpasowujemy się dokładnie tam, 

gdzie potrzebujemy w danym momencie w Wielkiej Kosmicznej Całości.

Dla mnie jest to błogosławieństwo:

 Kiedy wychodzimy poza nasze własne koncepcje tego,

 co jest możliwe, a co niemożliwe, 

i nasze własne wąskie ego,

 odzyskujemy naszą Boskość i nieskończoną wiedzę naszej Kosmicznej Duszy.

Taki jest wzrost świadomości - ponieważ teraz rozszerzasz się w prawdzie tego,

 kim i czym jesteś w prawdzie - na poziomie duszy 

i nie jesteś już związany ludzkimi koncepcjami,

 ograniczeniami ani jakimikolwiek pudełkami, 

w które ktokolwiek chce cię zamknąć!

Odzyskujesz nieskończoność.

I na tym polega błogosławieństwo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz