czwartek, 1 lutego 2024

Judith Kusel: Wizja


http://www.judithkusel.com

Otoczona tak wielką Miłością, Światłem i Mocą.

Ostatniej nocy byłam w głębokim stanie medytacyjnym, 

kiedy pokazano mi coś głębokiego:

Zobaczyłam Nową Ziemię i otaczających ją Wielkich Uniwersalnych Mistrzów. 

Siedzieli w pozycji lotosu, 

emitując niezmiernie wysokie częstotliwości i wibracje Boskiego Światła, 

Boskiej Miłości i Boskiej Mocy na planetę 

poprzez swoje centra serca i trzeciej/korony.

Dosłownie trzymali ją w tak wielkiej Miłości, Świetle i Mocy, a także Dźwięku,

 zawsze trzymając udoskonaloną wizję Nowej Ziemi, 

a następnie manifestując tę udoskonaloną wizję w formie 

i bycie z wielką Miłością i całkowitym oddaniem.

Co więcej, gdy przesyłali tę energię na Nową Ziemię,

 jednocześnie przesyłali ją do wszystkich dusz,

 które zdecydowały się być na Nowej Ziemi, 

a to dosłownie pomagało wszystkim tym duszom 

wejść w pełnię i moc ich prawdziwej duszy 

i zakotwiczyć ich wrodzone atrybuty duszy, 

powołanie i cel na Nowej Ziemi, 

współtworząc Nowy Złoty Wiek.

Kiedy to się działo,

 wyraźnie słyszałem Serafinów śpiewających nad Nową Ziemią 

i wszystkim na niej, 

ponieważ tak wiele zwierząt, ptaków, drzew, roślin,

 minerałów i innych już się do niej wzniosło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz