poniedziałek, 5 lutego 2024

Matt Kahn: Bardzo specjalna lutowa intuicyjna aktualizacja

 

(via email)

17 marca minie rok od dnia, 

w którym wszedłem na imprezę w Sedonie i poznałem kobietę,

 która ma być moją żoną. 

Do tego momentu żyłem jako "samotny mąż", 

w pełni zaangażowałem się w święte partnerstwo 

i otworzyłem swoje serce nawet na rozważenie pierwszej randki,

 jeśli naprawdę czułem,

 że jest to częstotliwość połączenia, 

którą zawsze nosiłem w sercu. 

Z mojej romantycznej perspektywy umawianie się z kobietą, 

o której wiedziałem, że nie jest "tą jedyną", 

byłoby jak zdradzanie żony, której jeszcze nie poznałem.

 Doprowadziło mnie to nawet do pełnej akceptacji faktu, 

że jestem całkowicie szczęśliwy,

 cały i kompletny sam 

i zaangażowałbym się w możliwość związku tylko wtedy, 

gdyby wywołało to głębię wiedzy. 

Nie wiedziałem, 

że ona podjęła dokładnie takie samo zobowiązanie po swojej stronie rzeczywistości.

Wielu z was dowiedziało się o niesamowitym związku i partnerstwie, 

które dzielę z moją ukochaną, Joy. 

Kiedy się spotkaliśmy, nie były to tylko dwie istoty

 spotykające się w energii wzajemnego przyciągania, 

ale spontaniczne połączenie naszych pól energetycznych 

w większy pojemnik połączenia, obecności, oddania i miłości. 

Jako kanały, oboje mamy doświadczenie bycia pojedynczymi naczyniami dla Ducha. 

Dzięki łasce boskiego partnerstwa odkrywamy, 

że możemy wykorzystać to samo pole częstotliwości w całym polu kwantowym.

 Podczas gdy Joy oferowała aktualizacje energetyczne w swojej społeczności,

 a ja przez lata przekazywałem wam intuicyjne aktualizacje, 

ostatnio zainspirowało nas ważne pytanie: 

Co by się stało, 

gdybyśmy razem przekazali intuicyjną aktualizację?

Z tym natchnionym pytaniem jako naszym przewodnikiem, 

niedawno spotkaliśmy się, 

aby zobaczyć, co się wydarzy. 

Nie podzieliliśmy się wcześniej żadnym wrażeniem. 

Podeszliśmy do tego zupełnie na ślepo,

 tak jak każdy z nas został przeszkolony przez Wszechświat,

 i podążaliśmy za przepływem naszych instynktów. 

Rezultatem jest niesamowicie wyjątkowa Intuicyjna Aktualizacja z lutego 2024 roku, 

którą z radością podzielę się z wami w tym biuletynie. 

Cieszcie się tym cudownym skokiem wiary - z naszych serc do waszych. 

Chociaż oboje nadal będziemy nauczać indywidualnie, 

istnieje między nami rosnące pragnienie i wyczuwalne podekscytowanie, 

które odczuwamy od tak wielu z was, 

aby zobaczyć, jak łączymy nasze umiejętności, 

aby stworzyć coś ekscytującego i nowego. 

Być może ta intuicyjna aktualizacja z lutego 2024 roku 

jest pierwszym krokiem do wypełnienia naszego przeznaczenia.

Przygotowując się do naszego nadchodzącego ślubu, 

ciesz się tym zupełnie nowym wideo i wszystkimi niesamowitymi energiami i spostrzeżeniami, 

które ci oferuje.



Wszystko dla światła, wszystko dla życia, 


wszystko dla miłości,
Matt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz