wtorek, 6 lutego 2024

Judith Kusel: Zmiany DNA

 

Judith Kusel
http://www.judithkusel.com

Jesteśmy w trakcie ogromnych zmian w naszym DNA 

na wszystkich poziomach komórkowych, 

ponieważ nasze nowe ciała Światła Słonecznego otrzymują 

coraz wyższe aktywacje częstotliwości 

ze Słońca Słonecznego i 12 Słońc Centralnych.

Sfery astralne są oczyszczane na bardzo głębokich i głębokich poziomach, 

co obejmuje całe programowanie kodowania przodków w naszym DNA.

Przeszedłem przez to doświadczenie w ciągu ostatnich kilku dni,

 gdy nagle pojawiła się u mnie stara choroba rodzinna. 

Kiedy przeszedłem przez leczenie i zrekalibrowałem, 

oczyściłem, oczyściłem wszystkie moje ciała i pola,

 a także poprosiłem o głębokie uwolnienie na poziomie komórkowym, 

a także na poziomie DNA, z Arcturanami itp. 

Stałem się świadomy moich linii rodowych od strony ojca mojej rodziny.

 

Nagle pojawiły się całe moje linie przodków 

i tutaj nastąpiło głębokie oczyszczenie nawet do sfer astralnych przez Biały Płomień,

 z którym stale pracuję.

 Coś ogromnego zostało uwolnione i powiedziano mi, 

że wszystko jest oczyszczone, 

zarówno przodkowie, jak i ci, 

z którymi wchodzili w interakcje.

Następnie pokazano mi, 

jak wraz ze wzrostem naszej świadomości stare DNA jest usuwane, 

a nowe 12 i 24 nici DNA zastępują stare!

Boskim dekretem z 5 lipca 2020 r. nie tylko cała karma została rozwiązana,

 ale teraz nasze DNA jest współtworzone na nowo, 

a całe programowanie genetyczne i rodowe usunięte.


Oznacza to, 

że jesteśmy teraz całkowicie nowym stworzeniem na wielu poziomach, 

ponieważ przyciski superszybkiego przewijania do przodu 

są naciskane na wszystkich poziomach.

Jesteśmy uwolnieni!

Należy pamiętać, że DNA jest świadome i determinuje nasze istnienie w sposób,

 którego będziemy teraz świadomi, gdy będziemy wzrastać w świadomości duszy.

Co za niesamowity czas, w którym żyjemy,

 i rzeczywiście doświadczanie tego jest Boskim darem niebiańskiej Miłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz