czwartek, 1 lutego 2024

Inwokacja duszy



Pozdrowienia! Z serca do serca w tej chwili mówimy, 

jestem Kejraj.

To właśnie teraz, 

w tych czasach, 

musisz zacząć wzmacniać połączenie ze swoim prawdziwym ja,

 swoją DUSZĄ (Źródłem Bezwarunkowej Miłości).

 Ponieważ to twoja dusza ujawni ci kolejne kroki, 

które musisz podjąć, aby wypełnić swój cel, 

w kierunku ekspansji i wzniesienia się do rzeczywistości o wyższej częstotliwości.

To właśnie teraz Dusza każdej istoty pragnie być zaangażowana 

w tę rzeczywistość bezpośrednio z każdym działaniem, 

które podejmujesz. 

Dusze Startseeds i Lightholders w szczególności. 

Nadszedł czas, abyście zaprosili, wezwali swoją Duszę, 

aby coraz więcej tej esencji zakotwiczyło się w waszej obecnej istocie i rzeczywistości.

Pierwszym krokiem przed podjęciem jakiejkolwiek innej próby podczas pracy 

nad połączeniem z duszą jest przeniesienie uwagi około 5 do 7 cali 

(w zależności od osoby) nad głowę,

 czyli w miejsce czakry Gwiazdy Duszy. 

Zacznij od wzięcia kilku powolnych, 

głębokich oddechów i wypowiedzenia na głos mantry Inwokacji Duszy:

Jestem Duszą

Jestem Boskim Światłem

Jestem Boską Miłością

Jestem Boską Wolą

Jestem Boskim Projektem

Wypowiadając każdą linijkę, 

zatrzymaj się na chwilę i poczuj, jak Gwiazda Duszy reaguje, 

gdy zaczyna zwiększać swój rozmiar i blask. 

Bardziej wyrafinowane światło jest uwalniane z Gwiazdy Duszy do ciała fizycznego, 

emocjonalnego i mentalnego.

 Przynosząc większą ilość światła 

i równowagi swojej Duszy do swojego "ziemskiego" ja.

W ten sposób nie tylko zapraszasz swoją Duszę, 

ale także inne wyższe aspekty z wyższych wymiarów siebie do swojego teraz, 

łącząc się z wyższymi częstotliwościami. 

Identyfikujesz się również ze swoim prawdziwym ja.

Możesz także powtarzać mantrę: Ucieleśniam moją Esencję Duszy.

Podczas medytacji, skupiając się na swojej Gwieździe Duszy,

 cytując na głos mantry, 

widząc jasne światło płynące z Gwiazdy Duszy 

do czakry korony, do trzeciego oka, 

powoli wypełniając tym światłem wszystkie czakry, 

w dół kręgosłupa, 

aż do Kundalini i przesuwając się z powrotem do Wyższego Serca 

w centrum klatki piersiowej. Im częściej to robisz, 

przez dłuższy czas,

tym silniejsze staje się połączenie 

i tym bardziej zaczniesz odczuwać 

i zauważać znaki w swojej fizycznej rzeczywistości. 

Ponownie rozpalisz połączenie ze swoją DUSZĄ i UŚWIADOMISZ SOBIE SWOJĄ PRAWDZIWĄ ISTOTĘ.

Całe Światło dla Ciebie!

http://www.EraofLight.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz