czwartek, 1 lutego 2024

Codzienne przesłanie na 2.02.2024

 Cuda, których szukasz, 

mogą urzeczywistnić się dzięki światłu twojej Duszy,

 dostrajając twoją obecną częstotliwość do częstotliwości Duszy.  

Codziennie przypominaj sobie o świetle,

 które w sobie nosisz,

 recytując Mantrę Inwokacji Duszy; 

„Jestem Duszą, jestem Boskim Światłem, 

jestem Boską Miłością, jestem Boską Wolą,

 jestem Boskim Projektem.”  

Pozbądź się strachu, 

wątpliwości i zmartwień związanych 

z płaszczyzną trzeciego wymiaru i jej iluzjami. 

Jesteście Duchową Energią Światła w ruchu, 

pozwólcie sobie na swobodne poruszanie się w obecnym królestwie, 

tak jak to robicie w wyższych królestwach. 

 Poczuj, 

że jesteś jednością ze swoją Wyższą Jaźnią.  

Wszystko, co wydaje się przeszkodą,

 jest niczym innym jak iluzją. 

Jesteś nieograniczony. 

 ~Kejraj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz