poniedziałek, 19 lutego 2024

Lee Degani: Przesłanie tęczy

 



Autor: Lee Degani
https://connectiontohealing.org/the-rainbows-message/

Przypuszczam,

 że wszyscy mamy historie o tęczach pojawiających się właśnie wtedy,

 gdy są potrzebne. Przypomina mi to, 

by nigdy nie tracić nadziei, 

by mocno trzymać się swoich marzeń. 

Że nie jesteśmy sami.

Jest taki moment, którego nigdy nie zapomnę. 

Ta kobieta ma teraz 30 lat. 

Wtedy była nastoletnią wolontariuszką w mojej szkole hebrajskiej, 

asystentką nauczyciela. 

Ale tego dnia ledwo mogła funkcjonować. 

Młody mężczyzna, jej najlepszy przyjaciel,

 popełnił samobójstwo.

 Mój mąż, rabin,

 został wezwany wcześnie rano, 

aby udać się do rodziny i udzielić jej wsparcia. 

Nie, jego praca nie zawsze jest łatwa.

Wiedziałam, że dziewczyna przyszła tego dnia do szkoły,

 ponieważ również potrzebowała wsparcia. 

Słuchałam więc i modliłam się o uzdrowienie,

 gdy łączyła nas więź serca z sercem.

Następnie wyszedłem na zewnątrz, 

gdy dzieci miały przybyć. 

Lekko padało, ale tylko tam, gdzie byliśmy.

 Na południowej Florydzie może się zdarzyć, 

że po jednej stronie ulicy pada deszcz, 

a po drugiej nie. 

Ale potem pobiegłem z powrotem po dziewczynę

. Uformowała się podwójna tęcza, 

ale była tylko nad budynkiem naszej szkoły! 

Wiedziałam, że to przesłanie było dla niej, 

że jej przyjaciółce nic się nie stało,

 że otrzymała uzdrowienie za złamane serce.

Oto wiadomość od tęczy. 

Mam nadzieję, że spodoba ci się tak bardzo jak mnie!

Przesłanie Tęczy przekazane przez Lee Degani:

 "Jestem Tęczową Wróżką. Tak możesz mnie znać.

Mam też imię. W rzeczywistości mam wiele imion, 

ponieważ mam wiele kolorów. 

Przynoszę ci spokój, przynoszę poczucie,

 że wszystko jest w porządku, 

że wszystko jest ze sobą powiązane i dokładnie tak,

 jak powinno być, że możesz iść w górę po drabinie,

 możesz zejść w dół, to nie ma znaczenia.

Liczy się uczucie, które masz, uczucia, które odpuszczasz. 

Całą kontrolę, która próbowała cię kontrolować, 

jesteś teraz panem i również odpuszczasz.

 To właśnie ci przynoszę.

 Przynoszę wolność, przynoszę wolność bycia.

Chodź ze mną w rozgwieżdżone, rozgwieżdżone niebo.

Tak, tu jest noc, tu zawsze jest noc, 

ale zawsze są gwiazdy, które błyszczą. 

Czy widzisz, jakie są piękne? 

Czy widzisz jak te gwiazdy błyszczą? 

To właśnie jest w tobie. To jest to, co jest w każdym z was.

 Mogę nawet posunąć się dalej i powiedzieć, że tacy właśnie jesteście. 

Jesteście iskierkami światła, a to, jak świecicie i lśnicie,

 i wnosicie do innych, jak wpływacie na innych 

Dla nas wszystkich, dla was wszystkich, dotykacie nas tym.

Myślicie, że zawsze jesteśmy tymi wyższymi,

 że jesteśmy ponad wami, 

że jesteśmy tymi, których powinniście naśladować

 Ale nie, moi ukochani, 

to wy jesteście tymi, których chcemy naśladować.

Mieć taką odwagę, zejść głęboko, 

głęboko w trzeci wymiar i być w stanie robić to, co robicie. 

Szanujemy was i szanujemy was wysyłając wam również nasze światło.

 Po prostu otwórz się i poczuj nas.

 Każdy z nas ma swój własny podpis duszy,

 swoje własne światło i to jest to samo, co ty. 

Tak, to prawda, że wszystkie odpowiedzi są w tobie,

 ponieważ twoja sygnatura duszy, twoje światło, wie,

 gdzie iść, gdzie znaleźć to, czego potrzebuje. 

Zobaczysz mnie za każdym razem, gdy zobaczysz kolor, 

za każdym razem, gdy zobaczysz tęczę. 

To jestem ja, zawsze możesz się ze mną połączyć. 

Wszyscy cię kochamy, wszyscy jesteśmy jednością. Żegnaj."

Czy zdarzyło Ci się, że tęcza pojawiła się właśnie 

wtedy, gdy była potrzebna? 

Chciałbym o tym usłyszeć!

Miłość, Lee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz