wtorek, 22 sierpnia 2023

Lee Degani: Oczy miłości

 autorstwa Lee Deganiego https://connectiontohealing.org/  

Kiedy po raz pierwszy rozpocząłem program zawiązywania trzeciego oka, 

zapytałem Metatrona*, 

jak powinna brzmieć nazwa, i otrzymałem 

„Infinite Child Institute” ze skrótem ICI.  

Bardzo podobała mi się gra słów z inicjałami ICI „Widzę,

 że”. Kiedy „widzimy” bez naszych fizycznych oczu, 

widzimy Boskie aspekty tego, kim naprawdę jesteśmy. 

 Później nadano mi nazwę „Infinite Light Vision” 

dla właściwego programu z akronimem „ILV”.  

Tym razem po prostu spodobało mi się, 

jak akronim niósł przesłanie „Kocham” (I L-V).  

Ale dopiero dwa tygodnie temu, 

kiedy otrzymałam następującą wiadomość od Boskiej Matki Szechiny,

 zdałam sobie sprawę, że „ja” odnosi się również do Oczu Miłości!  

Po prostu uwielbiam jej przesłanie i energię, jaką ze sobą niesie!  

Mam nadzieję, że ty też! Boska Matka: 

Oczy miłości Najdroższy, jestem twoją Matką, 

Boską Matką, Shecinah, 

twoją ukochaną i kocham cię jak tylko matka. 

 I zrodziłem cię z wieloma boskimi prawami, 

bo jesteś boski. Jesteś moim boskim dziełem, 

dziełem stworzonym z miłością.  

Zapomniałeś, zapomniałeś o niektórych darach, 

sprzęcie, z jakim zostałeś stworzony.  

Możesz o tym myśleć jako o tym, 

z czym zostałeś zainstalowany.  

Wydaje się to dość zabawne, 

ale to jest boska prawda, kochani.  

Dano wam oczy, aby widzieć, 

ale istnieje głębszy sposób widzenia,

 czyli waszymi boskimi oczami, 

waszymi I-L-V, Oczami Widzenia Nieskończonego Światła. 

Tak, nazywa się to I-L-V, Kocham, 

bo są to oczy miłości.  

Są to oczy miłości, 

które możesz zobaczyć i to jest esencja ciebie. 

 „Ja” – które też kochasz i mówisz „Kocham”, 

bo kiedy kochasz, integrujesz jednocześnie moją miłość,

 bo jesteśmy jednym i tym samym. 

 Zatem przyjdźcie kochani, przyjdźcie i zobaczcie,

 spójrzcie oczami miłości. Patrz z „Kocham”, 

a zobaczysz w sposób, jaki zawsze chciałem, 

żebyś widział.  

Ponieważ wykracza to daleko poza wymiar fizyczny,

 jest integrujące. 

 Zostawiam Was z wielką miłością.  

Teraz wyznacz swoją świętą intencję,

 którą zobaczysz moimi oczami, swoimi oczami.  

Pożegnanie. 

 *Metatron jest archaniołem współpracującym z nauczycielami nowych dzieci. 

Te dzieci przybyły, aby podnieść wibracje planety.  

Praca,

 którą wykonujemy w Instytucie Infinite Child, 

budzi te dzieci, aby pamiętały, kim naprawdę są i po co tu przybyły.  

Miłość, Lee i Boska Matka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz