środa, 30 sierpnia 2023

Ja i moje Wyższe Ja

Ja i moje Wyższe Ja Steve Beckow,

 

Zgubiłem wczoraj torbę na ramię i byłem przygnębiony i rozczarowany. 

Dopóki byłem emocjonalnie przygnębiony, 

nie byłem dostępny dla mojej misji.  

Byłem przygnębiony,

 ponieważ po raz kolejny straciłem coś, 

co miało znaczenie dla mojej misji: 

było w nim moje prawo jazdy; 

to wzbudziło we mnie obawy związane z kradzieżą tożsamości. 

Jednocześnie słyszałem, jak Michael mówił: „

Nie pozwolimy, aby twoja misja zakończyła się niepowodzeniem…”.  

Poczułam się zawiedziona, 

bo kiedy przerobiłam vasanę,

 zobaczyłem,

że w ten sposób tata spotka się z moją utratą czegoś.  

Byłby zawiedziony, 

a to dałoby mu prawo do zrobienia… czegokolwiek

 czego chciał, naprawdę. Tylko mama działała jako sumienie. 

 I zrobiłem coś, co robiłem już wcześniej, 

ale nie w sposób dogłębny.

  Będąc w separacji przez pięćdziesiąt lat,

 teraz dobrze wykorzystuję to doświadczenie.  

Wyobraziłem sobie dwa „ja”: jedno, 

moje Wyższe Ja,

 którego często nazywałem Wielkim Stevem 

lub Dowódcą, i drugie,

 moje normalne ja, które często nazywałem Małym Stevem. 

 Wyobrażałem sobie, że moje Wyższe Ja obejmuje mnie ramieniem, 

wdycha miłość i wysyła ją do mnie. 

To mnie ożywiło i poszłam dalej, przywrócona do Jaźni.

  Następne kilka dni spędziłem obserwując,

 jak pozostać blisko mojego Wyższego Ja.  

Coraz częściej zatrzymuję się w Big Steve. (1) 

 Miłość jest tym, 

czego Mały Steve nie miał od swojego Ojca

 (dużo od swojej Matki),

 gdy dorastał.  

Ale kochanie siebie w ten namacalny sposób dokładnie odpowiada tej potrzebie.

  Nazywam to ponownym rodzicielstwem

  Nie ma już rodziców, 

którzy mogliby wykonywać tę pracę

 a ja i tak nie jestem już dzieckiem. 

 To ponowne pojawienie się Wielkiego Steve'a jest kolejną zmianą od 12 czerwca,

kiedy uświadomiłem sobie moją współtwórczą współpracę z Michaelem

  (2) Zmiany te następowały jedna po drugiej.  

Ogólnie rzecz biorąc, mam wrażenie wyłaniania się. (3) 

 

 Przypisy 

 (1) Mam szczególnego bohatera wojennego, 

którego imienia nie wymienię, aby nie obudzić starych ran.  

Często zastanawiałam się, jakim był człowiekiem.  

Teraz myślę, że stało się tak dlatego, 

że w trakcie swoich trudnych doświadczeń 

skontaktował się ze swoją Wyższą Jaźnią,

 a następnie połączył się z nią. 

 (2) Zob. „Współkreatywni partnerzy z niebiańską kompanią”, 

12 czerwca 2023 r., pod adresem 

https://goldenageofgaia.com/2023/06/12/co-creative-partners-with-the-company-of- niebo/ 

 (3) 

Po pojawieniu się zobacz Lightworkers: 

Tworzenie świata, który działa dla wszystkich. Tom 3/3: 

Pojawienie się i obsługa na 

https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/11/Lightworkers-3-6.pdf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz