poniedziałek, 21 sierpnia 2023

Judith Kusel: Nowe energie ziemi

 

 Judyta Kusel http://www.judithkusel.com 

 „Energie Nowej Ziemi są wzmacniane, 

a więc jest to modernizacja we wszystkich naszych dwunastu ciałach, 

ponieważ częstotliwości i wibracje przesunęły się o oktawy z dnia na dzień!  

Obudziłam się tego ranka z tak dużą ilością światła wokół mnie 

i uświadomiłam sobie taką kochającą Boską Energię, 

że wiedziałam, że otaczają mnie fale i fale Boskiej Miłości,

 Boskiego Światła i Boskiej Mocy, 

jakich nigdy wcześniej nie doświadczyłam. 

 Kilka tygodni temu stałem w miejscu 

o bardzo wysokiej energii w górach,

 kiedy pokazano mi, co się dzieje,

 ale w symbolach.  

W tamtym czasie było to związane z pracą energetyczną, 

o którą mnie proszono i którą wykonywałem.  

Dziś rano pokazano mi rozszerzoną wersję tego samego

 i po prostu stałem z podziwem i podziwem. 

Pokazano mi, co dzieje się w kosmosie, 

ponieważ po raz pierwszy od samego początku Nowa Ziemia 

została ponownie w pełni połączona

 z dwunastoma Centralnymi Słońcami

 i dwunastoma Kosmicznymi Uniwersalnymi Słońcami.  

Jest to bezprecedensowe i oznacza to, 

że jesteśmy teraz ponownie połączeni z dwunastoma Słońcami Słonecznymi, 

Dwunastoma Środkowymi Słońcami i Dwunastoma Kosmicznymi Uniwersalnymi Słońcami

 i Słońcami oraz Córami Boskiego Źródła.  

Oznacza to, że stan od 5 do 7 wymiaru rozszerzył się już do stanu 9 i 12 wymiaru,

 na wielu spiralnych poziomach Stworzenia!  

Wracamy do pierwszego Edenu, 

w Nowej Ziemi i Nowym Złotym Wieku jako Boska Kobiecość,

 odradzamy nas wszystkich, 

którzy teraz wznoszą się do Nowego Świetlistego Ciała i Nowej Ziemi, 

ponieważ każda dusza jest na to gotowa.  

Nie potrafię nawet wyrazić słowami, co to oznacza dla nas wszystkich:

 – ludzkie słowa są niewystarczające. 

 Zeszłej nocy byłem na międzygalaktycznym spotkaniu rady 

i pokazano mi, co to oznacza.  

Ponownie, jest to coś, 

co wykracza daleko poza ludzkie zrozumienie i może być zrozumiane

 tylko przez nieskończoną duszę,

 nawet gdy centrum serca rozszerza się do absolutnej czystości Boskiego Światła, 

Boskiej Miłości i Boskiej Mocy.  

Puść przeszłość – i wszystko, co było wcześniej.  

Tu i teraz jesteś przemieniany w nowe ciało,

 nową egzystencję i całkowicie nowy sposób życia 

w jedności i harmonii ze wszystkim, 

co istnieje.  

Wszystko, co to blokowało, 

to wolna wola i wybór każdej osoby. 

Wielu zdecyduje się nie wznosić, 

głównie ze strachu przed nieznanym.  

Puśćcie i pozwólcie swojemu ego całkowicie usunąć się z drogi

 i pozwólcie pozostać tylko waszemu najwyższemu duchowemu ja. 

Bo to jest czas, aby podjąć te skoki wiary w nieznane, 

niezbadane i pozwolić swojemu staremu rozpuścić się, 

aby narodzić się całkowicie na nowo. Co za Boski Dar!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz