czwartek, 3 sierpnia 2023

Judith Kusel: Boskie prawo

 

Kusel http://www.judithkusel.com 

 Dziś rano wróciłem do Boskiego Prawa Odpowiedzialności. 

 Prawo Odpowiedzialności idzie w parze 

z Boskim Prawem Przyczyny i Skutku,

 zbierasz to, co siejesz, a te dwa Prawa,

 jak wszystkie Prawa Boskie, są dokładne.  

Z całą pewnością jest to prawdą dla wszystkich 

Pracowników Światła w tym czasie, 

dla wszystkiego,

 co tam energetycznie wysyłają,

 promieniują i rzeczywiście sieją,

 w takiej czy innej formie, 

lub jak się tam wystawiają w jakiejkolwiek formie. 

 Im bardziej pełnisz rolę przywódczą, nauczyciela,

 przewodnika, a nawet sposobu, 

w jaki masz wpływ na życie innych ludzi 

w takiej czy innej formie, 

ponosisz dodatkową odpowiedzialność.  

Dotyczy to każdej myśli, którą myślisz, każ

dego wypowiadanego słowa, każdego działania, 

które podejmujesz lub nie.  

Rzeczywiście, kiedy myśli, s

łowa i czyny nie są w najwyższej zgodności z tymi 

Prawami, życie natychmiast odzwierciedli wam wyniki 

i to prawie natychmiast.  

Czystość jest kluczowym słowem na ten czas.  

Jeśli nie potrafisz być przezroczysta 

– wtedy pojawią się zanieczyszczenia i to jak!  

Za tym wszystkim kryje się głęboka mądrość, 

ponieważ energie w tym miesiącu iw ostatnich tygodniach 

podnoszą nas do jeszcze wyższych pasm częstotliwości wibracyjnych, 

gdzie wszystko jest natychmiastowe. 

Co więcej, stwierdzam, że teraz, 

gdy dzieje się coś, co mnie trochę odrzuca, 

natychmiast się zakotwiczam,

 ponownie skupiam, 

a potem natychmiast proszę o pomoc i poddaję się Większej Woli.  

W pewnym momencie mojego życia, 

kiedy całe moje życie się rozpadło 

i musiałam zacząć zupełnie nowe życie, 

dano mi tę mantrę i dzielę się nią dzisiaj z wami. 

Od tego czasu służy mi niesamowicie:

  „Ufam, 

że wszystko ułoży się w sposób najwyższy

 i najlepszy, najwyższy i najlepszy 

dla wszystkich zainteresowanych, 

i znacznie lepszy, 

niż mogę sobie teraz wyobrazić”.  

Rzeczywiście, tym razem chodzi o poddanie EGO i pozwolenie 

Wyższej Jaźni Duszy na całkowite przejęcie władzy, 

JAKO JEDNO z BOSKOŚCIĄ, w pełni obejmując BOSKOŚĆ w sobie – 

Królestwo Niebieskie w JEDNYM. „Wiem, kim naprawdę JESTEM.

  „Wiem, czym naprawdę JESTEM.

  „Umiem służyć z Miłością i Prawdą” 

 "JESTEM KIM JESTEM." Balansować. Autentyczność. 

 Czystość. Harmonia. Jedność. Bezwarunkowa miłość.  

Czy kluczowe słowa. Kluczowe cechy.  

Klucze do życia i życia w obfitości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz