piątek, 25 sierpnia 2023

Judith Kusel: Stopień przebaczenia, dzielenie się

 


 Judyta Kusel http://www.judithkusel.com  

 

Ponownie udostępniam ten dekret, 

który możesz wykonywać codziennie, 

jeśli chcesz. 

 Jest to niezwykle wyzwalający

i sięga głęboko do nieświadomego umysłu,

 aby rozpuścić wszystkie stare negatywne wzorce,

 jakie kiedykolwiek stworzyłeś z innymi duszami, 

w tym życiu lub w innych. 

 Mówisz to głośno trzy razy.  

Dekret o przebaczeniu Wybaczam każdemu,

 kto kiedykolwiek mnie skrzywdził lub skrzywdził,  

Świadomie lub nieświadomie 

 W tym życiu czy w jakimkolwiek innym.  

W każdej płaszczyźnie, 

poziomie i wymiarze znanym lub nieznanym.  

Ofiaruję im Łaskę.  

Proszę o przebaczenie dla każdego, 

kogo kiedykolwiek skrzywdziłem lub skrzywdziłem,  

Świadomie lub nieświadomie  

W tym życiu czy w jakimkolwiek innym. 

 W każdej płaszczyźnie,

 poziomie i wymiarze znanym lub nieznanym. 

 Proszę o Łaskę.  

Wybaczam sobie wszystko, 

co kiedykolwiek zrobiłem, 

świadomie lub nieświadomie, 

aby zranić siebie i innych 

 W tym życiu czy w jakimkolwiek innym  

W tym wszechświecie czy jakimkolwiek innym. 

 W każdej płaszczyźnie,

 poziomie i wymiarze znanym lub nieznanym.  

Akceptuję Łaskę.  

Jestem wolny.  

Wszystkie łańcuchy i ograniczenia spadają ze mnie. 

 Stoję w mojej mocy jako mistrz.  

(z podziękowaniami dla Diany Cooper:

 jestem wyszkoloną nauczycielką 

w szkole Diana Cooper’s Angel and Ascension School)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz