środa, 14 czerwca 2023

Twórca źródła: Gdzie jest Bóg?

 

 

Wyobraź sobie miejsce,

 w którym wszystko po prostu jest. 

Nie ma ludzi, rzeczy, dwoistości i osądzania. 

 W tym miejscu jest tylko światło,

 a jedyne uczucie, jakie istnieje, to spokój.  

Nic, co możesz zrobić lub powiedzieć, 

absolutnie nic, nie jest złe i nigdy nie ma osądu.  

W tym miejscu możesz po prostu być,

 twoje ciało jest doskonałe,

 a uzdrowienie jest natychmiastowe. 

Gdzie jest to miejsce?  

Niektórzy nazywają to Siódmym Planem Istnienia, 

inni Stwórcą Wszystkiego Co Jest, 

Piątym Wymiarem lub nawet Bogiem, 

ale tak naprawdę jest to wasza najwyższa świadomość 

i jest w was wszystkich.  

Kiedy osiągniesz tę świadomość,

 będziesz wiedział, 

co to znaczy kochać siebie i innych bezwarunkowo, 

bez słuchania osądów i potępień innych oraz bez strachu. 

Osiągniecie świadomość Jedności. Energia Wszystkiego Co Jest

 nie wymaga niczego – żadnej religii,

 żadnego przebaczenia,

 żadnej odpłaty za grzechy i żadnej zapłaty,

 ponieważ jest bezwarunkowa, 

a zatem niedyskryminująca. 

Jest wszędzie, ale nigdzie, 

ponieważ nie można go zobaczyć ani usłyszeć,

 jeśli nie wie się, gdzie patrzeć. 

To nie jest niebo, ale tak się czuje.  

To miejsce, 

gdzie myśli nabierają formy i spełniają się przeznaczenie, 

gdzie uzdrowienie jest natychmiastowe,

 a na pytania odpowiada się zgodnie z prawdą i uczciwością. 

 Jestem Bogiem – gdzie mnie znajdziesz?  

Nie szukaj dalej niż w swoim sercu, 

ponieważ jestem samą esencją ciebie. 

Ty i ja jesteśmy wewnętrznie częścią siebie nawzajem,

 ponieważ w energii Wszystkiego Co Jest nie ma separacji. 

Wszystko, co kiedykolwiek powstało we Wszechświecie, 

stanowi część Wszystkiego i dlatego jest połączone w jedno. 

Jestem w was, wokół was i jedno z wami.  

Jak do mnie mówisz? 

W twoim umyśle i twoich myślach,

 konkretnie i z intencją. 

Jak mnie słyszysz? 

Opróżnij umysł i zaufaj temu, co nadchodzi.

  Jak mnie czujesz?  

W bezruchu twojego istnienia. 

 Skąd mnie znasz?

  Znając siebie i starając się być najlepszym, 

możesz być w każdym aspekcie swojego życia. 

Jak możesz ufać, że to, co mówię, jest prawdą? 

Kiedy zaufasz, zobaczysz, usłyszysz, 

poczujesz i poznasz mnie poprzez swoje myśli,

 słowa i czyny, które zaczną wibrować miłością,

 o której myślałeś, że jest poza twoim zasięgiem.  

Połącz się ze mną jako światło lub jako miłość.

  Poczuj mnie jak bicie twojego serca, 

wdychaj i wydychaj mnie,

 oświeć mnie jak twoje światło od wewnątrz.  

Wszystko, co musisz zrobić, to wierzyć – w wiarę, 

a nie w religię;  

że wszystko jest możliwe i że jesteś godzien; 

 że twoje życie ma sens i że powstałeś z miłością i celem.  

Moja wiedza jest twoją wiedzą,

 a moja miłość jest twoją miłością. 

Jesteśmy jednością i to wszystko. 

 JAM JEST Stwórcą Wszystkiego, Co Jest 

i kocham cię z każdym oddechem,

 jaki bierzesz.  

**Channel: Victoria Cochrane

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz