piątek, 9 czerwca 2023

Pełnia Księżyca w Strzelcu/Wężowniku i Portalu 6/6 /Moje refleksje/

  autorstwa Celii Fenn https://celiafenn.com/ 

 

 Pełnia Księżyca w Strzelcu/Wężowniku i Portalu 6/6 

 Nadchodzą kolejne dwa portale mocy.  

Najpierw Pełnia Księżyca z soboty na niedzielę,

 a następnie Portal 6/6 w Bliźniętach we wtorek.  

Pełnia Księżyca w Strzelcu przynosi wszelkiego rodzaju wibracje 

i częstotliwości galaktyczne i gwiezdne. 

 Księżyc w pełni znajduje się na 13 stopniach Strzelca,

 a Centrum Galaktyki na 27 stopniach Strzelca.  

To także terytorium Ophiucus, 

przynoszące wężową energię Uzdrowiciela Wężownika! 

Transformacja i uzdrowienie będą ważne! 

 I… mnóstwo magii w pobliżu! 

 

 Pomyśl o smokach i jednorożcach 

oraz wszelkiego rodzaju letniej magii! 

Lub magia zimy, 

w zależności od tego, gdzie jesteś.  

Myślę, że to będzie lekka i radosna Pełnia!  

Portal 6/6 w Bliźniętach dotyczy miłości i równowagi.  

Dodając do lekkości i radości, 

jesteśmy również proszeni o doprowadzenie siebie

 i naszych relacji do równowagi, 

gdy zmierzamy w kierunku punktu zwrotnego przesilenia 21 czerwca

 i ostatniej spirali do Planetarnego Nowego Roku 

26 lipca i Bramy Lwów 8/8 w sierpniu. 

 Nadchodzą ekscytujące energie! 

 cudownej pełni księżyca wszystkim!

 

Do tej pełni nie mogłem się pozbierać,

Jako pacjent Szpitala Wielkiej Pieniawy!

Pierwsze dwa dni czerwca były dla nas trudne,

Chodziliśmy jak zombi po korytarzach szukając: 

Zarówno pokoi własnych i zabiegowych, basenu!

Personel dwoił się i troił w dawaniu informacji,

A my w ciągłym niedoczasie i bez WiFi Internetu!

 

Stąd moje opóźnienia były dla mnie błogosławieństwem.

Wszystko wróciło do  normy zabiegi i nawet czas na rower!!

Nie miałem cienia wątpliwości, że to było dla mojego wzrostu!


autor blogu /82 latek/

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz