wtorek, 6 czerwca 2023

Matt Kahn: Być może to przesłanie jest przeznaczone dla Ciebie





 
 
 Oto coś, co właśnie przekazałem z Wszechświata. 
Być może ta wiadomość jest przeznaczona dla Ciebie. 
 Jestem zainspirowany, aby zaoferować to jako specjalny zastrzyk energii na koniec tygodnia, abyś mógł poczuć się lżejszy i swobodniejszy we wszystkich swoich interakcjach. 
Dzielę się tym z tobą jako czymś, co uzdrowiłem w swoim życiu i mam nadzieję, że pomoże ci w równym stopniu odzyskać więcej twojej mocy. 
 Inspiracja to umiejętność wspierania kogoś w takim stopniu, w jakim pamięta i rozpoznaje, jak sobie pomóc.  
Różni się to od tendencji do wykonywania wewnętrznej pracy innych ludzi za nich, próbując poczuć się lepiej wokół tych, z którymi możesz chcieć połączyć się na głębszym poziomie. 
Niezależnie od tego, czy dzieje się to między rodzicem a dzieckiem, kochankami, współpracownikami czy przyjaciółmi, jeśli nie próbujesz przyspieszyć innych w kierunku ich potencjału szybciej, niż są w stanie się zmienić, jesteś w stanie zainspirować innych do bardziej skoncentrowanej na sercu władzy poprzez zachowanie modelujesz w ich obecności.  
Chociaż początkowo może to mieć mniejszą akceptację ze strony tych, których chciałbyś, aby cię cenili, dzięki prawom świadomości jedności uczysz się, jak odżywiać się głębią swojego najbardziej autentycznego dzielenia się, bez względu na to, jak często lub rzadko ktoś inny może być w stanie aby docenić twoje wysiłki lub odwzajemnić się z równą otwartością.  
Kiedy nauczysz się łączyć i komunikować dzięki łasce natchnionego działania, możesz zdać sobie sprawę, że najczęściej nie jesteś wyczerpany tym, ile dajesz i jak mało otrzymujesz w zamian.  
Zamiast tego możesz nagle zobaczyć, być może wyraźniej niż kiedykolwiek wcześniej, jak często twoje oczekiwania wobec innych pozbawiają cię energii siły życiowej, której inni mogą nie być w stanie udostępnić.  
 
Dzięki temu każdy stopień połączenia staje się bardziej autentyczny z natury, gdzie uczysz się inspirować tym, jak pokazujemy się innym, bez względu na to, jakie wersje siebie przedstawiają nam w zamian.  
 
Aby pomóc ci w odzyskaniu jakiegokolwiek stopnia mocy, którą mogłeś nieświadomie oddać, proszę powtarzaj za mną (na głos jest najpotężniejszy), aby pomóc zapewnić energetyczne otwarcie i zmiany świadomości wokół tego: „Akceptuję, że inspiracja to umiejętność wspierania kogoś w takim stopniu, w jakim pamięta i rozpoznaje, jak sobie pomóc. 
Dostrzegam różnicę między inspirowaniem innych a tendencją do wykonywania wewnętrznej pracy innych ludzi, aby poczuć się lepiej w towarzystwie tych, z którymi chciałbym nawiązać głębszy kontakt.  
Niezależnie od tego, czy dzieje się to między rodzicem a dzieckiem, kochankami, współpracownikami czy przyjaciółmi, kiedy nie próbuję przyspieszyć innych w kierunku ich potencjału szybciej, niż są w stanie się zmienić, jestem w stanie zainspirować innych do większej mocy skoncentrowanej na sercu poprzez zachowanie, które modeluję w ich obecności. 
 Chociaż często przychodzi to z mniejszym potwierdzeniem ze strony tych, przez których chcę być ceniony, poprzez prawa świadomości jedności, uczę się, jak karmić się głębią mojego najbardziej autentycznego dzielenia się, bez względu na to, jak często lub rzadko ktoś inny może być w stanie docenić moje wysiłki lub odwzajemnić się z równą otwartością.  
Kiedy uczę się łączyć i komunikować dzięki łasce natchnionego działania, mogę zdać sobie sprawę, że najczęściej nie wyczerpuje mnie to, ile daję i jak mało otrzymuję w zamian.  
 
Zamiast tego pozwalam sobie zobaczyć być może wyraźniej niż kiedykolwiek wcześniej, jak często moje oczekiwania wobec innych pozbawiają mnie energii siły życiowej, której inni mogą nie być w stanie udostępnić.  
Dzięki temu każdy stopień połączenia staje się bardziej autentyczny z natury, gdzie uczę się inspirować sposobem, w jaki pokazuję się innym, bez względu na wersje siebie, które przedstawiają w zamian.  
 
Wiedząc, że tak jest, dopuszczam wszelkie wzorce oczekiwań, urazy, nadmiernego dawania, próby przyspieszenia siebie lub innych w kierunku wyższego potencjału zbyt szybko, mylenie fantazji o czyimś potencjale z rzeczywistością tego, gdzie się znajdują, jak również wszelkie tendencje do przyjmowania bólu innych ludzi jako nieświadomej formy empatii, która ma zostać usunięta z mojego pola energetycznego, zwrócona do Źródła jego pochodzenia, całkowicie przemieniona i całkowicie uzdrowiona. 
 Od tej chwili pozwalam, by inspiracja poruszała się i przemawiała przeze mnie, ponieważ odżywiam się zachowaniem, które modeluję, niezależnie od okoliczności i etapów uzdrawiania, z jakimi borykają się inni. 
Pozwalam sobie wczuwać się w doświadczenia innych ludzi, oferując tyle czasu i wsparcia, ile jestem w stanie dzielić, nie zapominając o moich potrzebach, potrzebie ratowania innych lub kontrolowania ich doświadczeń – nawet jeśli oznacza to interakcję z wersjami innych osób, które czują się mniej niż wizja połączenia, którą pragnę przyciągnąć. 
 
 Pozwalam, aby prawda każdej chwili pomagała mi podejmować wzmocnione decyzje dotyczące tego, jak cenię swój czas, bez strachu przed utratą, oczekiwaniem odrzucenia, oczekiwaniem porzucenia lub przekonaniem, że jestem odpowiedzialny za uczucia innych ludzi. 
 Chociaż może to być nowy poziom wzmocnienia, który może wydawać się obcy temu, jak zostałem wychowany lub uwarunkowane, przyjmuję zaproszenie życia, aby pomogło mi się uwolnić, odzyskując moją moc i wyrażając ją z autentycznością, współczuciem i łaską dla wyzwolenia wszystkich. 
 I tak jestem wolny. 
I tak jest."  
Wszystko dla miłości, 
 Mat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz