sobota, 10 czerwca 2023

Nicky Hamid: Niepokojący czas dla wszystkich




 

autor: Nicky Hamid
https://www.globalmissionoflove.com/

Co mam teraz zrobić?

Jak mam puścić ten węzeł wewnątrz?

Kiedy skończy się to uczucie czekania, aż coś do mnie przyjdzie?

Jaki jest mój cel?

Jak mogę się zrelaksować i stać się osobą, którą mogę być?

Jest to niepokojący czas dla nas wszystkich

drodzy Bracia i Siostry JEDNEGO WIELKIEGO BŁYSZCZĄCEGO DUCHA, 

ponieważ odrywacie się od wszystkiego, 

co kiedyś było wam znane mentalnie i emocjonalnie.

Pytanie Dlaczego, 

nie ma żadnego celu przed dokonaniem "zmian" i traci wszelką władzę nad tobą,

 gdy poznasz swoje połączenie z JEDNOŚCIĄ.

Rozpuszczanie starego jest procesem stopniowym, 

choć może nastąpić w jednej chwili.

Pozwól, by Łaska tego procesu się rozwinęła. Uwolnij opór.

 Nie odczuwaj wstydu z powodu przeszłych prawd, 

doświadczeń lub działań.

 To, co było, nie jest już Tym, Co Jest.

To, Co Jest, JEST twoim wiecznym dziedzictwem prawdziwej Istoty Duszy.

To, Co Jest. JEST Światłem w tobie, 

które zasila całą rzeczywistość.

To, co Jest, JEST pamiętaniem Wszystkiego, 

Co Jest Światłem - jako Źródłowego Stworzenia.

Światło, 

które jest przyciągane do ciebie i płynie w tobie nieustannie, 

gdy pamiętasz o swojej własnej Boskiej Obecności.

Ze Spokojnym Umysłem, 

Idź do Serca nieustannie i Żyj stamtąd.

Kocham Cię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz