wtorek, 13 czerwca 2023

Matt Kahn: Rozwiązywanie konfliktów




Powtarzający się konflikt ma miejsce, 

gdy dwie lub więcej osób znajduje się w stanie wzajemnego niedoboru - potrzebując, 

oczekując lub nalegając od innych tego,

 czego nie nauczyli się otrzymywać z głębszej prawdy w sobie.

Być może podczas odkrywania wzorca konfliktu zauważysz, 

że jest on objawem wewnętrznej rozpaczy - poczucia izolacji i samotności z głębią mocy, 

do której nie wiesz, jak uzyskać dostęp lub ją wyrazić,

 ponieważ wiesz tylko, jak ją oddać w zamian za aprobatę innych ludzi.

Aby rozwikłać wzorce ciągłego konfliktu, 

roztopić mury wewnętrznej rozpaczy i odzyskać jakikolwiek stopień mocy, 

którą oddałeś, powtórz w ciszy lub na głos następujące trzy sekcje:

Dzisiejsza Świadomość:

"Jeśli oddaję swoją moc w zamian za czyjąś miłość, 

brakuje mi mocy do otrzymywania miłości - nawet od tych,

 którzy nie chcą mieć nic wspólnego z mocą, którą oddaję".

Dzisiejsza Akceptacja:

"Oferuję miłość i przebaczenie tym częściom mnie,

 które tylko wiedzą, jak otrzymać miłość w zamian za oddanie mojej mocy.

Kocham i wybaczam tym częściom mnie, które wierzą, że są niegodne.

Kocham i wybaczam tym częściom mnie,

 które przyciągały emocjonalnie niedostępnych partnerów tylko po to, 

by mieć coś do zdobycia,

 naprawienia i przezwyciężenia jako sposób na usprawiedliwienie wzorca walki 

i unikania zdolności do intymnego dawania i otrzymywania

 - głębi dawania i otrzymywania, 

której części mnie w równym stopniu pragną i boją się.

Kocham i wybaczam tym częściom mnie, 

które gubią się w fantazjach o potencjale innych ludzi

 jako sposobie niewinnego przeoczenia tego, 

jak emocjonalnie niedostępni są teraz ludzie. "

Dzisiejsza Intencja:

"Utrzymuję współczującą przestrzeń dla zmagań innych ludzi,

 nie zgadzając się już na obniżenie mojej częstotliwości, 

aby zrekompensować lub pójść na kompromis w obronie i unikaniu innych.

Z najwyższą miłością do każdej osoby i historii, 

którą przeszli i nadal przetwarzają,

 sadzę nasiona tylko tam,

 gdzie miłość pragnie rosnąć.

Teraz podążam w kierunku, w którym powinna podążać miłość".

Wszystko dla miłości,

Matt

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz