środa, 21 czerwca 2023

Dziś... 21.06. przesilenie

Park Zdrojowy w Polanicy-Zdroju

 

Dziś ostatnie zabiegi, a my szykujemy się na jutro do powrotu,

Dzięki uprzejmości kolegi od stolika rower już na samochodzie.

Obaj jesteśmy samochodami i na zmianę jako pilot i kierowca,

Podziwialiśmy okoliczne gór widoki tej całej Doliny Kłodzkiej....

 

Dla mnie to powtórka z rozrywki bo już przeszło 20 lat temu,

 Gdy sam mieszkałem w Kudowie około 1,5 roku je podziwiałem,

Nie tylko widoki gór, ale parki florę i faunę i zakres Mendelejewa,

Soli mineralnych z pierwiastkami niezbędnymi nam do życia ...


Moja cierpliwość jest wystawiona na próbę, gdy widzę dzieci,

Otyłe od fest food pozbawionych i prawidłowego trawienia.

Gdy sanatoria obsiadły naturalne źródła pijalniami i za kasę,

Serwując im do wyboru za 1 PLN: kubek, wodę lub czipsy.... 


A wszyscy jak wiadomo jesteśmy na totalnym minerałów głodzie!!!

Podobne zdanie mam do nieustających hałasów kosiarki do trawy,

Ta chora moda angielska jak Mack Donald, obsiadły nasze trawniki.

Pozbawiając w wodę nasze drzewa i habitaty w owady i środowiska,

Jedynie szpaki nic sobie nie robiąc chodzą za mną bo gwiżdżę jak one.

 

 

Jutro o tej porze będę już w domu witał się z psem, bo Ania ma egzaminy!

 

Minęło jak z bicza strzał 12 lat od zdjęcia mojej weny dla mnie ...

https://tamar102.blogspot.com/p/o-mnie.html

autor blogu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz