środa, 30 listopada 2022

Przejście z 3D do 5D: Przewodnik użytkownika w 3 krokach

 Jennifer Crokaert ~




https://tinyurl.com/bdhpxkz5

Zostaliśmy zaprogramowani,

aby wątpić w siebie i nigdy nie jest to bardziej oczywiste

 niż na ścieżce duchowej. 

Czy dobrze robię?

 Czy jestem godny?

 Co muszę uzdrowić w następnej kolejności? 

Jak to się stało, że jestem taką okropną osobą? 

Dlaczego nie jestem bardziej....? 

Dlaczego nie doświadczam tego, 

co __________ doświadcza?

 Czy dobrze medytuję?

 Czy ktoś w ogóle tam jest....?

Nasze umysły 3D są niesamowitymi instrumentami, 

kiedy pomagają nam tworzyć plany i realizować nasze wizje i marzenia 5D. 

Wtedy właśnie koń ciągnie wózek. 

Kiedy umysł planuje, organizuje, 

obawia się i ponownie planuje w niekończącym się cyklu, 

który odtwarza to, czym już jesteście, macie i robicie... 

To jest wózek ciągnący konia.

Zatem, aby przejść z 3D do 5D,

 musimy nauczyć się zupełnie nowego systemu operacyjnego. 

To, co działało w 3D, 

będzie cię sabotować w 5D: 

to jak używanie młotka do naprawy urządzenia elektronicznego.

 Nie są one kompatybilne.



 

3D funkcjonuje na obrazie, mocy, bezpieczeństwie... 

to ostatnie jest najgorsze. 

Bezpieczeństwo utrzymuje nas w naszych kołach chomika,

 nigdy nie patrząc w górę, 

gdy biegniemy wyczerpani przez naszą codzienną listę To Do. 

Spać. 

Powtarzać.

5D jest prowadzone przez duszę. 

Dusza nigdy nie krzyczy, ona szepcze;

 dlatego tak trudno ją usłyszeć, 

ale nie jest to niemożliwe. 

Ma kilka bardzo wyraźnych znaków,

 których używa, aby nas prowadzić.

 


 

Kreatywność

Programowanie społeczne niszczy naszą kreatywność. 

Dwanaście lat siedzenia w ciszy w rzędach klasowych

 w szarych ubraniach zrobi to: z założenia. 

Ponieważ blokuje nasze połączenie z naszą duszą,

 naszą kreatywność, deprogramuje nas z 5D. 

Kiedy jesteśmy kreatywni, podążamy za naszą intuicją,

 badamy, wyrażamy, rozszerzamy. 

To wszystko są cechy 5D, a nie 3D.

Eksplorując jakiekolwiek 

twórcze przedsięwzięcie dla samego doświadczenia,

 mocniej osadzamy się w 5D. 

Rozszerzamy się w nasze autentyczne ja. 

Ale bądźcie świadomi! 

W momencie, 

gdy próbujemy kogoś "udoskonalić" lub "pokonać",

obniżamy ekspresję z 5D do 3D. 

Kreatywność może dotyczyć doskonalenia

 i dopracowywania naszych umiejętności,

 ale jako wyraz nas samych, a nie po to, 

by udowodnić coś światu zewnętrznemu 

lub naszemu wewnętrznemu krytykowi.

Teraz, to wszystko jest powiedziane,

 jest nieskończenie lepiej obracać się w kreatywności niż czekać

 aż wyleczymy wszystkie nasze braki! 

Wyjdźcie na zewnątrz! Stańmy się bardziej sobą!
 

Ekscytacja i radość 

Podążaj za "dobrym samopoczuciem".  

Będzie to sprzeczne ze wszystkim, 

do czego zostałeś wyszkolony, 

szczególnie dlatego, 

że cały system został ustawiony tak, aby utrzymać nas w niewoli.

 Zrozumienie tego jednego faktu może dać nam

 trochę więcej odwagi przy rozważaniu wyborów, 

które wydają się być sprzeczne z racjonalnymi przesłankami 3D.

W poprzednim poście Boska Matka powiedziała, 

że musimy być skłonni do utraty naszej reputacji, 

fałszywej tożsamości lub charakteru, 

który odgrywaliśmy, aby przetrwać w świecie. 

Jesteśmy zaproszeni do bycia prawdziwymi o tym, 

kim jesteśmy, co cenimy, jak chcemy żyć.

 Z tą integralnością i autentycznością wiąże się energia, 

która ma moc moralną. 

Nie władza nad innymi, 

ale władza do honorowania siebie, 

do uwalniania siebie, 

do dokonywania własnych wyborów. 

Nie mówię, że to jest łatwe, sam się z tym zmagam, 

ale też próbuję. 

I to się liczy, pojawia się, próbuje...


Synchroniczność

Nasz wszechświat jest żywy. 

Jest inteligentny. 

Nieustannie się z nami komunikuje.



Pamiętam, 

że czułem się sparaliżowany od podejmowania działań przez 

dwa tygodnie w moich latach dwudziestych, 

ponieważ doświadczyłem ogromnego wglądu, 

który pokazał mi, 

jak moje działania wpływają na Wszystko inne. 

Wszystko jest ze sobą powiązane. 

Nie ma zbiegów okoliczności.

Synchroniczność to wszechświat mówiący do ciebie. 

My działamy. Wszechświat odpowiada.

 Nie możemy wymusić odpowiedzi, 

ani działać z chęci uzyskania odpowiedzi. 

Jesteśmy proszeni o działanie,

 ponieważ taka jest nasza prawda, 

a następnie o zaufanie.

Kiedyś postanowiłam przeprowadzić się do innego miasta, 

zostawić pracę i wszystkich, których znałam,

 ponieważ chciałam studiować szczególną gałąź poradnictwa: psychosyntezę. 

Kiedy składałam wypowiedzenie szefowi, 

zadzwonił mój telefon z ofertą pracy w budynku, 

w którym prowadzony był kurs,

 a wszystko to za sprawą ustnego przekazu: synchronizacji.

Nie była to świetna praca, 

a ja zdecydowałem się opuścić kurs po ukończeniu pierwszego roku, 

ponieważ dostałem to, czego potrzebowałem. 

Ale to był najbardziej wyraźny dowód, jaki miałem, 

że wszechświat mnie widzi. 

Ma mnie. Nawet jeśli nie zawsze jest to tak dobrze wyczuwalne 

w czasie jak w tamtym przypadku!

Wiem, 

że to wszystko jest stare jak kapelusze dla większości z was czytających, 

i być może piszę to dla siebie tak samo jak dla innych, 

ponieważ moje życie przechodzi obecnie przez tektoniczne przesunięcia. 

Prawie wszystko w moim życiu,

 co było stabilne,

 zniknęło; nie ma na czym się skupić. 

Czuję się jak Dorotka przechodząca przez wir, trzymająca się Toto. 

Piszę to, aby przypomnieć sobie o podstawach, 

kiedy życie się zmienia.

Pozwala ja znać na mój miejscu 

jeżeli twój życie bierze te masywne zmiany równie dobrze 

~ możemy tumblrować wpólnie!

Copyright © 2022 Jennifer Crokaert www.jennifercrokaert.com YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz