wtorek, 29 listopada 2022

Za każdym razem, gdy to mówię, świat staje się lepszym miejscem

 

Matt Kahn:



Kiedy spotykamy się w przestrzeni serca pełnej życzliwości 

i nadziei dla ludzkości i planety, 

poświęćmy ten czas na wypowiedzenie tej modlitewnej intencji:

Za każdym razem, 

gdy komunikuję się życzliwiej, niech oceany zostaną oczyszczone. 

Za każdym razem, 

gdy kocham siebie lub innego,

niech wszystkie czujące istoty odzyskają moc swojej suwerenności. 

Z każdym aktem hojności, niech egoizm zmieni swoje serce. 

Gdy staję się bardziej tolerancyjny, niech równość, 

możliwości i większe poczucie przynależności będą zapewnione dla wszystkich. 

Za każdym razem, 

gdy okazuję wdzięczność, 

niech okrucieństwo znajdzie bardziej humanitarny sposób leczenia swojego bólu. 

Za każdym razem, 

gdy działam z przestrzeni życzliwości,

 niech ludzkość zrówna się w jedno.

Jeśli te i inne zmiany są światem,

który chcesz zobaczyć - zawsze zaczyna się od ciebie. 

Nie jest to jedyne rozwiązanie, 

ale pozostaje najbardziej realną energetyczną opcją,

 którą zawsze masz moc objąć na ścieżce inspirowanego działania.
 

To jest serce świadomości jedności.

W duchu wdzięczności, 

dziękuję za świecenie swoim światłem dla dobra wszystkich. 

Twoja energia życiowa jest niesamowitym wkładem w ekspansję ludzkości,

 która przepływa przez ciebie, 

po prostu przez bycie dokładnie takim, jakim jesteś.

Jestem zaszczycony, że mogę świętować Jedno JA boskiej doskonałości, 

gdy tak pięknie przybiera ono kształt i formę jako wspaniałe dzieło sztuki znane jako ty. 

Wysyłam miłość i błogosławieństwa dla Ciebie z każdym napisanym,

 przeczytanym i otrzymanym słowem - z mojego serca do Twojego.

Wszystko dla Miłości,

Matt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz