środa, 9 listopada 2022

Połączenie ciała dolnego z ciałem wyższym




Judith Kusel
http://www.judithkusel.com

Połączenie Dolnego Ciała z Wyższym Ciałem

Poproszono mnie o przekazanie tego najważniejszego przesłania dla was wszystkich:
Cała ludzkość przeszła przez intensywne inicjacje w ciągu ostatnich kilku lat,

 a szczególnie w tych ostatnich kilku miesiącach. 

Dziś, gdy świta ósmy listopada 2022 roku,

 wchodzimy w nieskończoność, dosłownie i w przenośni.

Oznacza to, że Niższe Ciało, niższe czakry, 

niższe Ja, oparte na strachu, 

przetrwaniu, ucieczce i błędnym tworzeniu stanu trzeciego wymiaru, 

teraz zostaje zniesione, a my wszyscy indywidualnie,

 dostajemy teraz szansę, aby połączyć nasze niższe ciało-ja, 

z wyższym ciałem-ja, Potężnym JESTEM KTÓRY JESTEM, formą Lightbody.

Jest to bezprecedensowe i nigdy wcześniej nie zdarzyło się na tak dużą skalę.

Gdy jesteście gotowi przyjąć to błogosławieństwo po błogosławieństwie, 

zostanie wam ono udzielone. 

Bo rzeczywiście jest to uwalnianie Starego Adama, Starej Ewy, 

Starej Lilith i całkowicie nowej Kreacji wyłaniającej się teraz,

a elementem najbardziej widocznym jest tutaj element wody.

To nie jest przypadek, to jest wielki projekt, 

ponieważ ostatnie zniszczenie nastąpiło wraz z Wielkim Potopem. 

Tak, przeszliśmy przez Ognie Oczyszczenia, 

ale teraz znajdujemy się w fazie przełamania wody,

 w momencie, kiedy te narodziny zaczynają się dziać,

kiedy dziecko jest gotowe do wyjścia z łona. Doniosłe!

Jest to Moc Boskiej Miłości, która nas namaszcza.

Jest to Moc Boskiej Miłości, 

która rodzi nas w zupełnie nowej formie 

- nie tylko fizycznej i wszystkich ciał, 

ale także zupełnie nowego życia, 

ponieważ wyższe stany wymiarowe otwierają się teraz od 9. do 12. 

w miarę jak powracamy do Uniwersalnego Obywatelstwa

 i ponownie zajmujemy nasze prawowite miejsce w ramach Uniwersalnych Rad,

 jak również Międzygalaktycznych Istot - tam jest nasze prawdziwe miejsce!

Moc energii, które teraz napływają, 

przynosi równowagę i harmonię w najwyższym sensie. 

Kiedy dwa ciała łączą się,

jest tylko Światło, czyste Boskie Światło, 

a całość jest wypełniona Boską Miłością i Boską Mądrością,

 ponieważ w końcu teraz łączymy się ponownie ze Świętą Sofią i Świętą Szekiną!

To jest bezprecedensowe!

Jest to wysublimowany Boski Dar Łaski.

Otwórzcie dziś swoje ramiona i poproście Boską Kobietę, 

aby wlała w was swoją Miłość,

 tak jakbyście stali pod kaskadowym wodospadem, 

i pozwólcie, aby ta miłość nie tylko oczyściła was w najgłębszym sensie,

 ale przygotowała was na błogosławieństwa, 

które są teraz udzielane nam wszystkim.

Oznacza to, że wszystkie stare wzorce oparte na strachu,

stare programowanie, stare systemy przekonań,

 które trzymały nas w więzieniu w niższym ciele, 

są uwalniane wraz z łączeniem się niższego ciała z wyższym.
 

Ponownie, stanie się to

 gdy będziecie gotowi na przyjęcie tego błogosławieństwa.

Najczęściej są to nieświadome lęki, 

nieświadome programowanie, 

które nadal tkwi w niższych ciałach, 

dodajcie do tego mentalne i emocjonalne ciała, 

które wstrzymują błogosławieństwa, 

ponieważ w jakiś sposób obawiają się całkowicie puścić Stare.

Kluczem tutaj jest Kochająca Łaska.

Mam łzy wdzięczności, zdumienia i podziwu, 

gdy to jest przekazywane przeze mnie, we mnie i promieniuje na was.

Cuda się dzieją!

Moc Boskiej Miłości wlewa się do środka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz