poniedziałek, 13 września 2021

Miłość własna

 

Matt Kahn: Miłość własna



www.MattKahn.org

 

Być może jesteś tu po to, 

by kochać siebie tak autentycznie i bezwarunkowo, 

że każde wsparcie, 

życzliwość czy potwierdzenie ze strony innych 

jest postrzegane jako dodatkowe 

lub odbierane jako niespodzianka.

 

 

 

Kiedy kochamy całą swoją istotą, 

jesteśmy tak bezpieczni w promiennej obecności,

 że reakcje innych ludzi nie mają nad nami władzy.

Im bardziej w pełni kochasz siebie, 

tym mniej jest miejsca dla każdego rodzaju strachu lub osądu,

 który może skierować jedno serce przeciwko drugiemu.

Obejmuje to wdrażanie i utrzymywanie osobistych granic, 

gdy zachowanie innych domaga się miłości z daleka, 

zamiast dawać ją na tak intymnym i osobistym poziomie.

Wszystko dla miłości,

Matt


 


 

Zbadałem to dzisiaj w trakcie jazdy rowerem przez las moją ścieżką,
Pomyślałem, że kocham naturę i specjalnie to miejsce i za chwilę...

Tak jadąc znalazłem się w otoczeniu motyli tak jakby w ich chmurze,

Leciały ze mną dostosowując się do mojej prędkości jazdy jak cudo! 


Mam to już dawno za sobą bo od przedwczoraj walczę z systemem,
W Ustroniu najpierw z testem a obecnie z jego zasadami ograniczeń.

Będę o tym pisał bo sam nie wiem czemu pojechałem, ale jestem ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz