środa, 8 września 2021

Judith Kusel: Wzniesienie


https://tinyurl.com/r3vkum9h

 

Wzniesienie w prawdzie oznacza, 

że podnosimy nasze częstotliwości wibracyjne, 

a czyniąc to, dosłownie umieramy na starej Ziemi, 

w starym Adamie i Ewie, i

 w rzeczywistości we wszystkim, 

co kiedykolwiek było przedtem! 

Jest to kluczowe, aby pamiętać o tym w tym czasie,

 kiedy cała ludzkość stoi na najbardziej kluczowym rozdrożu, 

na jakim kiedykolwiek wcześniej stała!

W ostatnich tygodniach odbyłem najgłębsze 

i najbardziej dogłębne rozmowy z kolegami Lightworkerami, 

którzy są na pierwszej linii frontu 

i zajmują się zawodowo uzdrawianiem. 

To, czym się ze mną podzielili,

 pozostanie poufne.

Jednak to, co się pojawiło, jest tym, 

co zostało mi powiedziane wiele lat wcześniej 

i rzeczywiście teraz się dzieje: 

W miarę jak nasze energie wibracyjne wzrastają 

i formuje się nasze nowe ciało świetlne, 

stajemy się ultra-wrażliwi na wszystko, 

co nie jest tej wibracji i częstotliwości! 

Obejmuje to nietolerancje pokarmowe, alergie, itp. 

Twoje ciało fizyczne bardzo szybko powie Ci, 

czy coś jest nie w porządku, 

czy są ukryte gdziekolwiek ładunki emocjonalne, 

które nie zostały rozpuszczone

 i uwolnione, a to obejmuje strach. 

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba

Nie na darmo uczęszczałam na kursy dr Johna Demartiniego:

 rzeczywiście każdy gruczoł

 i organ oraz każda część twojego ciała fizycznego ma systemy ostrzegawcze, 

a dyskomfort w jakiejkolwiek części alarmuje cię o tym, 

co należy uwolnić, 

rozpuścić i gdzie należy wykonać wewnętrzną pracę.

Zauważyłam, 

jak wrażliwe staje się moje własne ciało

 i jak bardzo muszę uświadomić sobie,

 co ono próbuje mi powiedzieć,

 jak również wsłuchać się w moją duszę 

i podążać za moimi przeczuciami, 

moją wewnętrzną wiedzą. 

Zauważyłam, 

jak bardzo przez lata stałam się wrażliwa na wszelkie chemikalia, 

a właściwie na wszystkie gęste i obce sprawy. 

Postawiłam na naturalność tak bardzo,

 jak tylko mogłam.

JEŚLI COŚ NIE CZUJE SIĘ PRAWIDŁOWO 

i twoje wewnętrzne najgłębsze WIEDZENIE mówi ci to 

i NAPRAWDĘ NIE MA SPOKOJU w robieniu czegoś lub byciu kimś, 

kim nie jesteś w prawdzie, wtedy nie idź tam!

Masz wyłączną odpowiedzialność za swoje własne życie i dobre samopoczucie! 

Masz wyłączną odpowiedzialność za życie zgodnie z własnym celem duszy

 i powołaniem - bez względu na to, co robią lub czego nie robią inni. 

Jeśli obce substancje i szkodliwe chemikalia są w jakikolwiek sposób 

lub w jakiejkolwiek formie wprowadzane do Twojego ciała fizycznego, 

to nie jest to naturalne. Jest to indukowane. 

Dlatego ciało będzie na to reagować.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Obecnie dusze opuszczają planetę w niewiarygodnym tempie

 i nie ma to nic wspólnego z tym, co jest projektowane jako takie. 

Dlatego bądźcie roztropni w tym, 

w co wierzycie i rzeczywiście kwestionujcie to, co przychodzi. 

Wasza najgłębsza dusza zawsze będzie wiedziała w głębi waszej istoty

 i rozpozna najwyższą prawdę. 

A jeśli nadal potrzebujecie wskazówek, to poproście o nie.

Wszystko, co mogę powiedzieć, to to,

 że straciłem wszystko w 2008 roku 

i rzeczywiście przeszedłem przez kompletną zmianę życia 

i umieranie wszystkiego, co było wcześniej.

 Rzeczywiście, kiedy nie miałam domu, 

ani centa na moje nazwisko, musiałam 

żyć tylko na wierze i zaufaniu, 

i rzeczywiście zawsze byłam pod opieką! 

Dziś jestem wdzięczna za to wszystko, co się wydarzyło,

 ponieważ uwolniło mnie to, 

abym mogła wykonać pracę,

 po którą moja dusza przyszła 

i żyć życiem wzmocnionym przez duszę.

Rzeczywiście, kiedy zdacie sobie sprawę,

 że nie ma się czego czepiać

 i nie ma czegoś takiego jak bezpieczeństwo, 

uwolnicie się od strachu i zrozumiecie, 

że gdy tylko jedne drzwi się zamykają, inne cudownie się otwierają. 

Tak długo, jak trzymamy się czegokolwiek, 

te drzwi nie mogą się otworzyć.

To samo odnosi się do strachu przed śmiercią: 

Jedna rzecz jest pewna i to jest to, 

co wszyscy opuszczamy planetę na takim czy innym etapie. 

Ci, którzy najbardziej boją się śmierci, to ci,

 którzy nigdy nie żyli. 

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Nie wierzcie mi na słowo:

 - idź i przeczytaj książkę dr Elizabeth Kubler-Ross na temat "Śmierci i umierania".

Rzeczywiście śmierć jest tylko zrzuceniem fizycznego naczynia. 

Dusza rzeczywiście zostaje uwolniona i żyje dalej, 

i po prostu wraca do swojej macierzystej galaktyki 

i wznawia życie gdzie indziej w Kosmosie.

Wszyscy mamy jeszcze tak wiele do zrobienia na Nowej Ziemi, 

w zupełnie nowym i znacznie lżejszym ciele świetlistym, 

i rzeczywiście współtworzymy Nowy Złoty Wiek Jedności, 

Pokoju i Harmonii poprzez Moc Miłości.

Tu leży suma naszego najwyższego powołania w tym czasie.

Judith Kusel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz