poniedziałek, 9 listopada 2020

Where we are?


  

This is truely outstanding. Love the use of the orchestra.  

Thank you for creating yet another amazing piece of art.

 Obraz może zawierać: tekst „I AM YOU ARE WE ARE THE WORLD IS”

No właśnie, po zabiegu w szpitalu z dodatkiem Fentanylu ...

Zawiesiła mi się na jawie przede mną siatka Kwiatów Życia.

 

Była tuż przede mną jak żywa i mogłem ja dotknąć palcem, 

Ale gdy pomyślałem co w niej jest to wlatywałem w jej oczka.

 

Pewnie w niej latałem jak UFO w nich po różnych światach,

To tak przez trzy dni zwiedziłem najbliższe i dostępne do tego:

Obraz może zawierać: tekst

A teraz wracając z humorem do obecnych czasów:

 

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst

Obraz może zawierać: 2 osoby, tekst „Panie, czemu dałeś ludziom w 2020 uszy, skoro oni pandemia będzie i tak cię nie synu słuchają? I co? Wtedy zaczną cię słuchać? Nie. Ale będą mieli o co zaczepić maseczki.”

 

Bo teraz tak się zastanawiam, czy cały ten cyrk, to przegląd życia,

Wyświetlany w jakimś boskim kinie, aby zobaczyć co nabroiliśmy?

 

Może leżymy w szpitalu 5D oglądając aby wszystko zobaczyć,

Przed obudzeniem się na Nowej Ziemi czekającego na nas Raju?

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 Dobre wieści

To najbardziej szczegółowe zdjęcie ludzkich komórek, 
jakie kiedykolwiek zrobiono.
Każdy z nas ma ich w sobie tryliony. 🤓
Źródło: Uniwersytet Harvarda

 A może to powyżej to 2D, a to poniżej to 3D?

Enter Elvenar!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz