poniedziałek, 16 listopada 2020

Postrzeganie

Obraz może zawierać: tekst „The Solar System Inside An Atom Have you ever wondered, that maybe the solar system which we live in could be another massive Atom.”

 

Już dawno Gurdźijew pisał o makro i mikro kosmosie,

Jako trzech wymiarach w których jesteśmy zakotwiczeni.

 

Myślę teraz, że jest to bardziej skomplikowane choćby wedle założenia, 

Że wszystko jest we wszystkim, a tam się objawia gdzie jest go najwięcej.

 

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i na zewnątrz 


Poza tym jest w środku i na zewnątrz całkowicie nierozpoznawalny,

Objawiany jedynie postrzeganiem jednostki z jednego ja jako punktu.


To ja to ten obserwator przed zakamuflowanym lustrem rzeczywistości,

Szybko je się traci, gdy ma się odcięte zmysły z zachowaniem świadomości.

 

W królowej śniegu bohater zmienia poglądy, gdy mu wpada,

Jako do oka kawałeczek rozbitego lustra postrzegania całości.

 

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

Ta alegoria krzywego rozbitego lustra daje nam możliwość,

Samodzielnego postrzegania tego samego w odmienny sposób.

 

Podobna zasada różnych punktów światła tworzy odmienny hologram,

Stąd łatwy wniosek, że jesteśmy jakby zamknięci w takim pokoju luster. 


 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, tekst „nniśmy raktować in E nie ma PHATHATA DROGA SAMOŚWIADOMOŚCI”

 

Stąd już dawno temu wyciągałem wnioski podobne do Mistrza,

Że wszyscy inni są moim odbiciem w salonie krzywych luster ...

 

Oczywiście że tu ja jestem sam w bąblu lustra postrzegania,

Jak w balonie ekranu, gdzie w środku jestem jego projektorem. 


Obraz może zawierać: 1 osoba

 

 The Creator Writings ~ Smutek przed wzrostem


Niektórzy z Was mogą słyszeć i/lub czuć żal 

z powodu tego, co przemija.

Moje najdroższe dziecko, 

jeśli masz ochotę się przyłączyć, 

to daj sobie to głęboko zasłużone uwolnienie. 

Ta transformacja jest konieczna 

dla większego wzrostu i zmian. 

Przed nami mogą być trudne chwile, 

ale Wszechświat zawsze cię wspiera 

i kocha przez cały ten proces.

~ Creator

https://tinyurl.com/yy7tv497

 

 Obraz może zawierać: 1 osoba

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz