wtorek, 24 listopada 2020

MUSISZ UMRZEĆ, ABY ŻYĆ



Brak dostępnego opisu zdjęcia.


 
′′ Jak mówi Jolande Jacobi o powrocie do nieprzytomności: 
Kiedy psyche osiągnie punkt życia, 
proces rozwoju wymaga powrotu do początku,
 zejścia w ciemne, gorące głębie nieprzytomności. 
Aby przebywać w tych głębinach, 
aby wytrzymać ich niebezpieczeństwa, jest podróż do piekła i ′′ śmierci." 
Ale ten, kto przechodzi cały i zdrowy,
 kto się odrodzi, wróci, pełen wiedzy i mądrości, 
wyposażony w zewnętrzne i wewnętrzne żądania życia --." Gnostic Jung, p. 24
 
′′ Ciemna noc duszy nadejdzie tuż przed objawieniem. 
Kiedy wszystko jest stracone, a wszystko wydaje się ciemnością, 
wtedy przychodzi nowe życie i wszystko, czego potrzeba."
-- Joseph Campbell
 
 Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst „You're not lonely I'm just taking you to the next level and some people can't go with you. -The Universe”
 
′′ Jeśli trzymasz się swojego życia, stracisz je, 
a jeśli pozwolisz odejść swojemu życiu, ocalisz je." -- Łk 17:33
′′ Umrzyj zanim umrzesz," powiedział prorok Mahomet.
 
Urodziłem się, kiedy wszystko, czego się kiedyś obawiałem, 
potrafiłem kochać. -- R ābi ʻa al-ʻAdawiyya
 
′′ Musisz umrzeć, aby żyć --." Bhaktivinode Thakur
 
′′ Jeśli chcesz stać się całością, pozwól sobie być częściowym. 
Jeśli chcesz stać się hetero, daj się krzywić. 
Jeśli chcesz stać się pełny, pozwól sobie być pustym.
 Jeśli chcesz się odrodzić, pozwól sobie umrzeć. 
Jeśli chcesz mieć wszystko, rzuć wszystko." Lao Tzu
dzieło sztuki: Scarmiglione autorstwa Felixa Labisse 'a, 1974
 
 
Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

 A na koniec Makuszyński: 

Jak nie umrzesz to żyć będziesz,

Tak doktorzy powiadali ...

 

 

Obraz może zawierać: na zewnątrz i woda

 

„Kochani, wybór energii własnej należy do każdego z was.
Oznajmijcie: Wybieram się nie bać. Wybieram być spokojnym. 
 
Nocami będę spać spokojnie, gdyż teraz już rozumiem, 
że jestem wstrojony/a w Źródło Stwórcze. 
 
Rozumiem także, iż tak, jak wizualizuję to, 
kim jestem, staje się mą rzeczywistością. 
 
Po raz pierwszy moje komórki słyszą mnie.
 Wybieram wy tym życiu być zdrowy/zdrowa!”

 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba

 

Drodzy, to wasz wolny wybór, aby wybrać energię. ⠀⠀⠀

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Stan: wybieram się nie bać. 
Zdecydowałem się być spokojnym. 
Będę miał cudowny spokojny sen w nocy 
bo jestem sprzymierzona z Kreatywnym Źródłem 
i teraz to rozumiem. 
 
Rozumiem, że to, co wizualizuję, kim jestem, 
staje się moją rzeczywistością. Komórki mojego ciała słuchają po raz pierwszy. 
Zdecydowałem się być zdrowym w tym życiu!" ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
- Kryon ⠀⠀
 




( Pisma Stwórcy )

Twoje życie jest cenne! 

Każdy osiągnięty wzrost, 

nauczona lekcja, ból serca, 

radosna chwila i miłość, 

którą dzielisz, 

są święte i piękne w oczach Wszechświata. 

Kiedy czujesz się mniej niż niesamowicie, 

pamiętaj, że zawsze byłeś kochany i wspierany. 


~ Twórca

przepisane przez Jennifer Farley, instruktora / praktyka ThetaHealing

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz