środa, 11 listopada 2020

Sen?

NIE TYLKO SEN



Cuda odkrywasz wówczas
kiedy przejrzysz
wszystkie złudzenia życia
a nawet skosztujesz złych owoców...

tylko wówczas
przebudzisz ślepe oczy
i dojrzysz głębokie prawdy
tak gdzieś między
dwubiegunowością...

pokojem i głębokim zamętem
miłością i nienawiścią
rozpaczliwą nadzieją i poddaniem
odblokowujesz sekrety Wszechświata
i tą diabelską grę
która dzieli nasz świat
niczym niewidzialna ściana...

a dzisiaj świat
w którym jesteś
to prawdziwe piekło
i masz ciężkie serce
bo widzisz
żeś przykuty do tego piekła.

A czemu się tak dzieje?
Bo ty się boisz szukać prawdy
bierzesz wszystko
co ci piekło podaje
na swojej złotej tacy...

i masz taką lekcję życia
światła i ciemności
demon wtyka w twoje ręce
swoje prawdy...

tylko Bóg na siłę
niczego nie daje
czeka, aż sam Go znajdziesz
a wówczas
zawróci cię z zepsutej drogi
i ujrzysz słońce Prawdy...

jeszcze tylko upewnisz się
że to nie tylko sen....
czujesz się mały
ale nawet nie wiesz
jakim wielkim się stałeś...

Vancouver
7 Nov. 2020


WIESŁAWA

 

MÓJ GURU



Cały świat... Wszechświat
naładowany jest Bogiem
to cała Natura wokół nas...
dzięki temu, możemy
iść przed siebie - nieustraszenie

...bo we mnie Boska Moc
to w moim sercu mieszka Bóg
-mój jedyny guru...
mieszka w mojej świątyni
i przynosi mi największe uzdrowienie
i nie potrzebuje moich pieniędzy...

moją zapłatą są moje łzy
które są moimi modlitwami
które Bóg dokładnie zbiera
i liczy każdą łzę...

im więcej ich zbierze
tym więcej otrzymam od Niego skarbów...
kiedy światowy demon mnie dopada
-i czyni w moim sercu smutek i spustoszenie...

dręczysz mnie demonie
bo nie cierpisz Boga
który mieszka w moim sercu...
czynisz mnie swoim niewolnikiem

ale to mój Bóg dokona cudu
ożywi moje serce nawet w piekle
-bo jam Jego dziecię.

Vancouver
17 Oct. 2020


WIESŁAWA

 

 Obraz może zawierać: roślina, kwiat, przyroda i na zewnątrz

 

Jesteśmy w 'Jego emanacji' zatopieni od urodzenia,

Jak w materii wszystko jako pływające ryby w wodzie. 

 

Gdyby się nagle obudziły i zadały sobie pytanie; w kim i czym są,

Przykładowo na jako ryby w wodzie, gdzie ona jest i kim dla nich?

 

Obawiam się, że jesteśmy w podobnej sytuacji jak te ryby,

Podobnie jak i one chcemy testować wirusy jako te cząstki.

 


 

Które były, są i będą zawsze z nami, jak liście w lesie,

Niezależnie czy rosnące na gałęzi, czy leżące na ściółce.

 

Są niezbędnym elementem całości transformacji materii,

Energi w materię, a potem materii w energię cyklu czasu.

 

To czas jest głównym elementem obrazu naszego postrzegania,

Bez niego nie byłoby pozornego ruchu jak klatka po klatce filmu.

 

Podobnie jest ze snem, w nim również mamy taką sekwencję czasu,

Aby nas mózg mógł ją odczytać jego kody i rozpoznać jako obraz.

 

O tym mówią nasze panie na koniec wywiadu ze stoickiej Japonii,

Gdzie tradycja i stoicyzm pomaga w dystansie jako obserwatora.


Zawsze podkreślałem pisząc tak jak i Panie teraz przyznają w tym filmie,

Że pozostaje nam rola obserwatora, wtedy żaden strach nas nie dopadnie!


Obraz może zawierać: drzewo, niebo, roślina, trawa, na zewnątrz, przyroda i woda

/Dobra/

Dawniej, gdy moja Ania była dzieckiem spędzaliśmy czas na spacerze,

Obecnie głównie z psem dla zdrowia i pięknych widoków obserwatora.  

 

Kocham takie ;teorie spiskowe' oby się sprawdziły w realu!

Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst „koduj 24.pl Górniak: w szpitalach leżą statyści; pandemia jest mistyfikacją Billa Gatesa”

1 komentarz: