wtorek, 17 listopada 2020

Ławeczka Adamusa i obserwator

 

MOJA WARTOŚĆ



Bóg stoi bardzo blisko ciebie
i to On jest kluczem do twojego życia
ale i zachęca ciebie
abyś w nim uczestniczył
niezależnie od tego – kim jesteś?!

To Bóg jest twoją kotwicą
dzięki niej twoja wiara
ciągle rośnie... i głęboko sięgają
twoje duchowe korzenie...

ale twoja pomyślność
nie znajduje się tylko
w dobrych rzeczach...
szczególnie wzmacniają cię
wszystkie te złe
które hartują twoją duszę...
abyś był człowiekiem
i stał się podobny do Chrystusa.

Dzisiaj przerażające jest to
że ludzie mają większą wiedzę
o drugim człowieku
…w ogóle go nie znając
niż o samym sobie…

a moją najważniejszą lekcją
jaką się w tym życiu nauczyłam
-być po prostu sobą...
mam w sobie rzeczy i talenty
znane tylko mojemu Stwórcy
dla ciebie nie mają znaczenia
żadnych wartości...
ale Bóg pielęgnuje więź ze mną
i widzi w tym sens i ma swój cel
niezależnie od tego
co o mnie myśli drugi człowiek
-i to jest dla mnie najważniejsze…

i możesz sobie o mnie mówić i myśleć
co chcesz…
moje życie toczy się dalej
a źródłem mojej mocy jest Bóg.

Vancouver
14 Nov. 2020


WIESŁAWA


 Obraz może zawierać: na zewnątrz

 

Algorytm jako porównanie do ławeczki odnosi się wg mnie do obserwatora, 

Bycia obecnym i nie bycia aktywnym czyli Buddą współczesnych czasów.

 

W taki o to sposób podnoszącym oktawy częstotliwości środowiska bytu, 

Przecież takie tłumy zbierał wokół siebie Sai Baba nic nie robiąc i mówiąc.

 

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie stoją, niebo, zmierzch, kapelusz, na zewnątrz i przyroda

 

Nam też jest nie łatwo, gdy ludzie chcą być w naszej obecności,

 Ale nie zdają sobie sprawy dlaczego, a nie będziemy im mówili:

 

O wibracjach częstotliwości czy o wznoszeniu w związku z samopoczuciem,

O tym, że żyjemy istniejąc w takiej kwantowej zupie częstotliwości wibracji. 

 

 

 

 By się poczuć dobrze usiądźmy na niej i przejdźmy obok jako obserwator,

Nie musisz myśleć gdzie jest twoje ciało i co ono robi i co się dzieje wokół.


Ciało na chwilę poczuję się jakbyśmy spali i się zrelaksuje,

Będzie nie tylko na ławeczce ale i wszędzie wokół jak ptak.

 

 

Co nie musi ruszać skrzydłami aby polecieć,

Bo to nie ono jest teraz obserwatorem, a duch.


Przecież tak robimy, gdy zasypiamy, trzeba próbować za dnia,

W stresie jest łatwiej bo dla duszy bezpieczeństwa alternatywa.

 

Obraz może zawierać: tekst „Reality is a Fiction”

 

Jeśli to nasza fikcja, to czemu by w niej bezpiecznie nie polatać?

Zapomnieliśmy od czasu dzieciństwa o takich marzeń podróżach...

 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, chmura, niebo i na zewnątrz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz