środa, 20 maja 2020

Wiara


JESTEM CZŁOWIEKIEM



Jestem człowiekiem
i żadna sieć mnie usidlić nie może...
żadna klatka... żadne 5G...
nie ma dla mnie zamka ani rygla
-nie da się zamknąć wolnego umysłu...
a najbardziej odważnym czynem jest
-myśleć głośno...

jeśli tego nie potrafisz
jesteś już niewolnikiem...
zamieniłeś wolne życie
na żelazną klatę...
i nakładasz na twarz maskę
i ubierasz rękawice...

niewolnikom trudno ze mną żyć
-ciężko mnie przekupić...
trudno mnie
-zapędzić do klatki...
chociaż jestem kobietą
małą i kruchą... to jednak trudno...
-moja dusza jest na tyle silna
że strach nie ma nad nią mocy
-nie chce zrezygnować z wolności...

i dusza nie poddaje się... nie kurczy
przed wilkołakami tego świata...
chociaż ją dziś kąsają złe psy
spuszczone z łańcucha
-jednak wolności jej zabrać nie potrafią...
i prędzej mnie uśmiercą
niż zmuszą do swojego posłuszeństwa...

18 May 2020
Vancouver

WIESŁAWA
 
Pomiędzy starym a nowym. Stara energia ustępuje miejsca nowej.


Zastanawiam się jaka to  przesłanka i jaka energia będzie,
Dla nas najbardziej korzystna jako dla ludzi i dla planety. 

To prosta odpowiedź, bowiem prawdę mówiąc zawsze chodzi tylko o miłość. 

Miłość to odwrotność lęku i paniki. 

A ponieważ tak naprawdę chodzi tylko o miłość, 
To wszystkie sprawy stają się od razu takie proste.

 W każdym momencie wystarczy tylko się zapytać:
"Co by teraz zrobiła miłość? 
Czego doświadczyłaby miłość?

Jakby wyglądał świat, gdyby każdego dnia, to każdy człowiek na ziemi,
Jak się tylko obudzi pomyślał o własnej energii, o energii dnia mówiąc:

 „Jaki wspaniały i pełen miłości ten dzień się zaczyna!” 

Zaczynam sam teraz za Moji namową z góry dziękować za to co przyjdzie,
Muszę przyznać, że zaczyna to działać w sferze najbliższego otoczenia ... 

Obraz może zawierać: tekst.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz