poniedziałek, 4 maja 2020

Świt


To co teraz świta i się dzieje to dzieje się i jest w naszym sercu,
Wczoraj jadąc do Kamienia Śląskiego przekraczałem przejazd.

Robotnicy pod nim wybierali ziemie pod nasyp z kamieni,
Widząc mnie chcącego przekroczyć rów taki mi do pasa ...

Bez słowa odebrali mi rower i przenieśli na drugą stronę,
Gdy wracałem za godzinę podobnie jeden z nich to zrobił.


Obraz może zawierać: ocean, na zewnątrz, woda i przyroda


Idzie zmiana i to wszędzie niewidzialnymi kroczkami,
Rozwija się jak płatki kwiatu róży w naszych sercach.

Dziękując im serdecznie zarzuciłem z własnego serca sieć z miłości,
Zapewne będzie to miało dalsze konsekwencje, ale już mi nie znane.


Nie musimy tak jak żaba rechotać mantry po cichu do siebie,
Czynimy to w ruchu pola życia naszego inteligentnego serca:



Każdy nasz ruch teraz jest tak powiązany z nową energią i jej zasiewu,
Nie musimy nic robić tylko przyzwolić, a sama swobodnie przepływa.

Na początek, metafora: ludzkość surfuje, zbliża się ogromna fala, więc ... 
Trzeba zrelaksować się, ale być gotowym i pozwolić tej wspaniałej fali ...

Aby nas z czasem i zabrała na taką ekscytującą przejażdżkę w nową erę, 
Na którą wszyscy pracowaliśmy tak wytrwale, aby wprowadzić ją w życie.

50. Nowa Ziemia, 5D, Dostrojenie ludzi, Aktualizacja - Andromeda Ujawnienie, Sesja Badawcza

Wystarczy się do niej dostroić, a ona w nas i przez nas przejdzie,
Pamiętajcie, że wszystko jest w najlepszym Boskim porządku.

Wiele rzeczy obecnie się zmienia i im bardziej będziemy otwarci na zmiany, 
To tym łatwiejsza stanie się ta zmiana, wystarczy zamknąć oczy by wiedzieć.


MOC BOGA


Nie skrada się i nie spiskuje,
Zawsze jest i dla nas czuwa.

I jak świt podobnie przychodzi z rana,
W ciągu dnia nam zawsze towarzyszy.

Nie pyta się po co, ale bezgłośnie służy,
Nie domaga się wielbienia i się nie puszy.

Nie straszy ukrzyżowaniem za bezinteresowną miłość, 
Nie żąda poświęceń, ani żadnych dowodów swojej chwały.

Wiwatów, pocałunków na sztucznych obrazach i kadzideł,
Klękania i bicia czołem w pokorze za tzw. z góry "grzechy"

Nie przyszłoby do głowy mocy bożej zapłaty z góry,
Za grzech pierworodny z tej poprzedniej życia próby.


Zostawiamy to z ulgą i za sobą,
Jako wymysły małpiego umysłu

 Obraz może zawierać: tekst „ARMIE PAMIĘTAJ UKŁADA SIĘ ŻE WSZYSTKO ZAWSZE POMYSLNIE pomyślnie to znaczy, jeśli nie jest że jeszcze się uktada.”


1 komentarz: