wtorek, 14 kwietnia 2020

Zaproszenie do tańca

Obraz może zawierać: 2 osoby

Tak, a niektóre z tych zaproszeń są bardzo ograniczone: 
Motyl wyłania się z kokonu i żyje tylko przez tygodnie.
/a niektóre nawet przez dni./

Ale one nie myślą i nie wyłaniają się mówiąc: 
"Oh, jestem zupełnie nowy i muszę się uczyć" 
/albo "Jestem stary i niedługo umrę"./

Po prostu cieszą się powietrzem pod swoimi skrzydłami, 
Podobnie zapachem kwiatu, smakiem nektaru. Oni żyją!

Obraz może zawierać: roślina

A my sami, czy potrafimy nie patrzeć w lustra oceny co też inni robią?
Obecne czasy zapoczątkowały proces umierania starych paradygmatów, 
energii, rzeczywistości i wierzeń.
Puszczając te masywne warstwy starej rzeczywistości trzeciego wymiaru, 
W zasadzie zaaranżowanej przez wasze Wyższe Ja, robimy nową przestrzeń.
/dla zmartwychwstania waszego prawdziwego Wywyższonego Ja./

Podobnie jak Feniks, wznoszący się z popiołów, rozpalamy swoje prawdziwe wewnętrzne światło,
Jako takie rozpostarte skrzydła, aby wznieść się na nowe wysokości, indywidualnie i zbiorowo.

 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie stoją, drzewo, na zewnątrz i przyroda, prawdopodobnie tekst, który brzmi „THE EMOUNTAINS ARE MY BONES THE RIVERS MY VEINS THE FORESTS ARE MY THOUGHTS AND THE STARS ARE MY DREAM'S THE OCEAN IS MY HEART ITS POUNDING IS MY PULSE THE SONGS OF THE EARTH WRITE THE MUSIC OF MY SOUL”

 " Żyję obecnie na Ziemi i nie wiem, kim jestem. 
Wiem, że nie jestem kategorią. Nie jestem rzeczą - rzeczownikiem. 
Wydaje się, że jestem czasownikiem, 
procesem ewolucyjnym - integralną funkcją wszechświata."
-Buckminster Fuller

 Obraz może zawierać: ptak

Stąd coraz mniej interesują mnie nowe wiadomosci,
Chyba, że takie jak świecić innym dobrym przykładem.

 Obraz może zawierać: 1 osoba

Każdy z nas ma cały wszechświat we wnętrzu siebie,
A im dłużej nim się będzie zajmował. to się on pokaże

Nie w sensie nagłych zmian i wymazań niechcianych obrazów,
Ale zacznie się rozjaśniać jakby nabierał kolorów uczuć ducha.

Oddajmy jemu pędzel wyobraźni,
A on pokaże nam właściwy obraz.


 Brak dostępnego opisu zdjęcia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz