czwartek, 2 kwietnia 2020

Co zmienić?

Obraz może zawierać: noc



napisał:

Aja dała przykład realnego zmieniania świata

Tego nam trzeba czyli zaprzestania rzucania kamieniami
zamiast ciągłego rozważania lub modlenia się gdzie one mają spaść
lub gdzie nie mają spaść. I dorzucam swój wierszyk na ten temat


Kamienie

Podejmując Aji apel
By kamieni już nie rzucać
Łez dołożę kilka kropel
Ja lubiłem też … podrzucać?!

Pierwszy kamień zwany „racją”
Lubię w ręku trzymać często
To się staje izolacją
Ja twierdziłem, że to … męstwo?!
Drugi kamień ładnie zwany
„pomaganiem” lub też „dobrem”
Jak go wyjmę konflikt mamy
Tak jak drzewo ma go z … bobrem?!
Trzeci kamień niepozorny
To dzielenie się „troskami”
To stan bycia "jam przezorny”
I częstuje wciąż … lękami?!
Jeszcze rzucam kilka innych
Poza tymi co wspomniałem
Bo mam kamień „tych niewinnych”
Więc te inne … zapomniałem?!
Tak to w górę głazy lecą
Racji, dobra, troski, inne
I nie wiedzieć czemu zlecą
Wprost na głowy te … niewinne?!
FX 29.03.20

Wyprawa do wnętrza komórek | POLSKI LEKTOR 1080p

https://www.cda.pl/video/830614b8?fbclid=IwAR2Y_5WFVxmcrc4KiARhbbsmD672lS2gBUbTx59Q2KiMbJzK4y1LNcdXWTE

Wyprawa do wnętrza pojedynczej komórki ciała:

Obejrzyj ten film bo ja musiałem się uczyć tego z książki, ale fantazja moja,
Jak i koleżanki pomagała nam coś zrozumieć, to tak jak działanie samochodu,

Za to teraz dzięki mikroskopie elektronowym stało się dostępne
 I wzbudza szacunek dożycia, które nosimy czyli mikrokosmosu.

Jak na górze, tak samo i na dole trzy stany w których żyjemy jednocześnie,
Makrokosmos ducha i jego nieba ekran, kosmos i mikrokosmos komórek.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Co zmienić? Zmienić swoje postrzeganie!
Teraz my odzyskujemy swoją moc kreacji!

Wystarczy zdjąc zasłonę stworzona przez TV i reklamy,
A nasza podświadomość roztopi ją bez naszego zasilania.

Obraz może zawierać: tekst „LUDZIE NIE ZDAJĄ SOBIE SPRAWY JAKĄ MAJĄ WŁADZĘ”


Pamiętajmy energia nasza idzie za naszą uwagą,
Gdy nie kierujemy jej na zewnątrz rzeczywistości.

Tak też i powstaje zalążek nowego życia,
Gdy zamykamy oczy i gdy się kochamy.

Gdy odwracamy się od czegoś tak jak wyżej od naszej władzy,
Powoli przestanie istnieć nie zasilana energią zgromadzonych!

Obraz może zawierać: tekst
Gdy jesteś w sobie świat zaczyna w pewnym sensie zanikać,
To właśnie ma na celu medytacja czyni pewien za nas reset.

Pewnie taki jak teraz przyroda na zewnątrz naszych domów,
Stąd śpiewanie mantr czy nucenie psalmów ją oczyszcza ...

Obraz może zawierać: prawdopodobnie tekst, który brzmi „Art is how we decorate space, Music is how we decorate time. @JOURNEY.OF.CURIOSITY”

Zawsze prawda istnieje jakby pomiędzy wierszami,
To tak samo kiedy ja odbieram i dla was teraz piszę.

Obraz może zawierać: tekst „ziennik W areza Jeśli W coś to istnieje. Jeśli nie, to nie.”

Co zmieniać na zewnątrz, jak z tego wynika nic nie trzeba,
Ani robić, ani myśleć, tylko pozwolić na to działanie ducha.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, prawdopodobnie tekst, który brzmi „Co przyjmiesz do umysłu przyjmiesz i do ciała”


Witam, na nowo, miałem awarię dysku komputera,
A jednocześnie czas na zastanowienie się nad sobą.

Stąd mnie nie było, ani na krótko ani długo,
Za to pogoda wynagrodziła mnie to rozstanie...

Może chodziło o namiastkę światowego resetu?
W każdej sytuacji należy zachować spokój i humor!

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c9/Mandelbrot_cosine_zoom.png

1 komentarz:

  1. Witaj Tamarku! Piszesz? Dalej piszesz. To cudnie. Oczywiście same mądrości. Dalej w jednym świecie jesteśmy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń