środa, 11 marca 2020

KIM JESTEŚ CZŁOWIEKU?



Kim jesteś człowieku?
Pytam po raz tysięczny...
na tej Ziemi tylko lustrzanym odbiciem
swojej własnej duszy...

czym są moje działania, słowa...
tylko echem moich wymiarów...
przychodzę stamtąd jak wiatr...
powieję... i odchodzę...

i przyglądam się tobie
jak bierzesz udział w tym wyścigu szczurów...
stworzyłeś granice w swoim umyśle
zamknąłeś oczy i stałeś się ślepy
i cieszysz się
że oglądasz całe to przedstawienie
- tak zwane - życie...
uwięziony w małej mydlanej bańce

... a to życie przynosi ci więcej kłopotów
niż szczęścia i miłości
a twoje myśli fruwają - jak gromady ptaków
niespokojne tuż przed zachodem słońca
... bo nie wiesz, co będzie, jak ono zaśnie
i okryje cię ciemnością...

a ja nie boję się ciemności
bo we mnie świeci słońce
... we mnie jest Królestwo Niebieskie
i pomagam każdej duszy, okryć światłem jej blizny
... a często schodzę nawet do piekła

aby cię stamtąd wyprowadzić...
abyś znowu powstał...
abyś znowu otworzył swoje serce...
bo ty ciągle dręczony jesteś przez głupie lęki
... i cierpisz...
i upatrujesz w tym wielkim świecie
materialnej potęgi.

Wiesz, kim jestem?
Wieczną energią, dzieckiem Boga
... na swojej ziemskiej huśtawce...
na wietrze
i to jest moja odyseja życia
a mój dom jest siedzibą czegoś nowego
... co mnie ciągle zmienia w cudowną gwiazdę,
która oświetla ciemne niebo...

3 March 2020
Vancouver

WIESŁAWA


Obraz może zawierać: 1 osoba

Forma naszego piątego wymiaru

Noszenie formy jest, jeśli tak wybierzesz.
Nie istnieje pojęcie piątego wymiaru "innych".
 Każdy jest wyrazem tej własnej Jaźni

Tworząc swoje postrzeganie
Drzewo 3D - 4D drzewo 5D

Połącz swoją świadomość z doświadczeniem bycia jakby obok drzewa.
Pozwól swoim postrzeganiom podążać pod dyktando swojej wyobraźni.

Wiedz, że twoja wyobraźnia tworzy to,
 Co chcesz postrzegać, nawet u innych.

 Postrzeganie JEST Tworzeniem.

Dostrzegasz to, co chcesz stworzyć i tworzysz to, co chcesz postrzegać.
Twoje pragnienie tworzy postrzegania, które reprezentują to, co chcesz postrzegać.

Twój stan świadomości podyktowany jest częstotliwością twojej rzeczywistości.

Wszystkie rzeczywistości poruszają się po okrężnej ścieżce
tworzenia/percepcji ~ postrzegania/kreacji.

Rozstanie jest iluzją trzeciego wymiaru.

Komunikacja NIE jest wykonywana z oddzielnych słów w kolejności chronologicznej.

 W piątym wymiarze, i dalej, WSZYSTKO znajduje się w TERAZ JEDYNEGO.

Wszystko, czego mógłbyś pragnąć, postrzegać, tworzyć lub komunikować się
Jest w tym TU i TERAZ, z którym jesteś JEDYNYM jak i ze wszystkimi...




1 komentarz:

  1. PRAgnienie zISTcza się. To NASZA uRODzeniowa MOC. MOC SYNów RODu CZŁOWIECZEGO. Kiedy MY DUCHY przekierowaliśmy Naszą UWAGĘ na postrzeganie Rzeczy od strony MATERII z RODu LACHÓW staliśmy się NA RODem PO LACHÓW.
    Dla MNIE wszystko co przychodzi do MNIE [dochodzi do MOICH zmysłów=dekodują to MOJE zmysły] z zewnątrz a nie wyszło ode MNIE jest fałszywą flagą. Dlatego, że Jest to przeszłość. [?]Jak to?
    Spróbuję opowiedzieć Ci o MOIM postrzeganiu.
    Przeszłość to cienie Rzeczy Przyszłych, które CZŁOWIEK kreuje w bezczasowej[a więc wiecznej] chwili TERAZ[ta chwila jest jednocześnie domeną Ducha(OJCA) i Wody(MATKI) – Jest SYNtezą obu – SYNem – CHRYSTUSEM – JA JESTEM]. Tej chwili TERAZ nie „dotykają” żadne Nasze zmysły, nawet te subtelne(to ponownie stanie się, gdy czasu[zwłoki] już nie będzie=powtórne przyjście CHRYSTUSA). Subtelne zmysły „jasnowidzów” „WIDZĄ” to, co już weszło na drogę urzeczywistniania, a więc jeszcze nie przejawioną, ale przeszłość.
    Przyszłość[Duch PRAWDY poucza Nas o Rzeczach przyszłych], to OCEAN wszechmożliwości – domena Ducha[OJCA]
    Przyszłość{{{P}}} – PRA w JA[słowiańskie nazewnictwo] – to światłość niedostępna
    CHRYSTUS{{{A}}} – JA w JA – tego „dotyka” jedynie Nasza WIARA
    Przeszłość{{{N}}} – NA w JA – tego dotykają Nasze zmysły i to bada nauka – ziemska wiedza i mądrość bez WIARY, która głupotą Jest dla OJCA.
    s PRA wiedliwi[PRAgnący] {{{P}}} {{{A}}} {{{N}}} ują nad SWYM przejawem – ŻYJĄ W KRÓLESTWIE BOŻYM w harmonii z ŻYCIEM, budują na skale, wichry i deszcze i koronawirusy nie są w stanie zburzyć ich DOMu. To Jest PRAwdziwa WOLNOŚĆ.

    NA wiedzeni {{{N}}} {{{A}}} {{{P}}} inają się i troszczą się o NA zbyt wiele – budują na piasku.

    W obu przypadkach zachodzi kreacja NAS, czyli DUCHA w MATERII. W przypadku kolejności:
    {{{P}}} {{{A}}} {{{N}}} Jesteśmy PANami tego co się wokół Nas – cielesnych dzieje.

    W przypadku {{{N}}} {{{A}}} {{{P}}} Jesteśmy kreatorami cudzych[obcych] wizji Naszego własnego zniewolenia.

    Czytajcie to tak długo, aż pojmiecie i jeszcze dłużej aż staniecie się PANami – -LACHAMI własnego Przejawu. To bycie SOBĄ z zachowaniem wewnętrznej HARMONII, bez lęku w jakiejkolwiek sPRAwie.

    OdpowiedzUsuń