piątek, 5 kwietnia 2019

Stwarzanie na nowo z pasją


Brak dostępnego opisu zdjęcia.


'My zmierzamy ku prawdziwemu stwarzaniu, gdzie nie stosuje się siły. 
Nie ma żadnego przymusu. Nie ma planu. Nie zakłada się określonego celu. 
To jest stwarzanie. '
„Nie poruszacie się w czasie i przestrzeni.
To czas i przestrzeń przepływają przez was.”

Adamus
Stwarzanie to pozwolenie na to, aby się działo to, co już ma się dziać,
Każdy przejaw oceny czy nie zgody tworzy natychmiast zawirowania.

Ślizgamy się jak surfer po powierzchni czasu i przestrzeni,
Bo to one przepływają przez nas, a nie odwrotnie my w nich.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i zbliżenie

Nie da się grzebać w ruchomym obrazie i malować myślami,
One i każdy ruch braku akceptacji zamazuje i jak zaćma działa.

To jak byśmy siedzieli w niewidzialnym kinie i w filmie,
A widoczne obrazy przepływałyby przez nas tak jak w 3D.

'Przyzwolenie oznacza, drogi człowieku, zejście sobie z drogi.
Drogi człowieku, otwórz drzwi i okna.
Otwórz je szeroko i pozwól Mistrzowi wejść.
Nie tak troszkę, nie tak, żeby się trzeba było przeciskać przez drzwi,
żeby przez okno wleciał zaledwie podmuch wiatru, ale przyzwól w pełni.
 I to właśnie będzie trudne.'  

Adamus



Ten strach bycia człowiekiem jest najtrudniejszy dla nas do pokonania,
Ciągle jesteśmy bombardowani informacjami podsyconymi strachem.

O jakość powietrza i jedzenia, co do wody pitnej i wybuchu wojny,
Nic z tego nam nie grozi jeśli taki przepływ uwagą nie zatrzymujemy.

Stwarzanie to nie zatrzymywanie przepływu strachem uwagi,
Można stać jak na polu walki pomiędzy walczącymi i nic...

Obraz może zawierać: ocean i woda

Nie będzie nic się nie działo, nawet nie zamarzniemy na mrozie,
O ile nie będziemy mieli w sobie strachu i nie zatrzymamy go.

Wtedy wszystko przepłynie przez nas tak jak powietrze i bez czucia,
Po chwili wszystko wróci do normy albo znajdziemy się gdzieś indziej.

Miałem to podczas hamowania samochodem i mimo ogromnej odpowiedzialności,
Za pasażerów zachowałem spokój i odleciałem na jakiś czas, a potem już wróciłem.


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ocean, niebo, na zewnątrz i woda


Odpuściłem i wszystko się zmieniło, czasy dwóch linii się rozjechały,
Popatrzyłem na wszystko z dystansu i pozwoliłem, aby się zadziało.

W jednym sekundy w drugim minuty, a ja w obu i jak naraz,
Spokój i pozwolenie i powrót dał inną możliwość wypadku.

Skończyło się hamowaniem w strumieniu pary rozgrzanych bębnów,
Nad rzeczką przed Bańską Bystrzycą wśród zdumionych Czechów.

Obraz może zawierać: chmura, niebo, na zewnątrz i przyroda

Dało mi to wiele do myślenia i na temat czasu i przestrzeni,
Zdecydowanie zmieniło kierunek zainteresowań co do ducha.

'Prawdziwe stwarzanie, ha!, ot tak.
„Nie wiem, co z tego wyniknie, z tej pasji, której właśnie dałem upust, ale coś wyniknie.
Coś wyniknie, a wtedy ja się w to zanurzę i popływam sobie w tym, żeby zobaczyć,
jak to powstało.”'

Wtedy emocje nie dały mi jeszcze podobnych myśli,
Ale było to podobne stwarzanie wyjścia z sytuacji.

Nie wiem, czy dlatego uwielbiam oglądanie skoków,
Może ten stan zawieszenia w powietrzu jest podobny?

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, drzewo, roślina i na zewnątrz

'Weźcie porządny, głęboki oddech do prawdziwego stwarzania.
Ono nie jest mentalne. Nie stoi za nim ani siła, ani władza.

 Ono wzięło się z was. Ono wzięło się z was.' - /mówi Adamus/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz