wtorek, 16 kwietnia 2019

Co robić?

Obraz może zawierać: drzewo, roślina, niebo, na zewnątrz i przyroda

Co robić, gdy nas chandry ból fizyczny dopadnie,
Siedzieć skulony jak bez życia w studni rozpaczy?

Musisz rzucać w tym czasie uwagę, 
Raz na ekran swoich myśli o czymś,

A drugi na objaw bólu, aż ten ustanie,
 Gdy przyjdzie zrozumienie o co chodzi.

' Mam być w formie, żeby być przydatna. 
A nie zwijać się z bólu i zastanawiać, 
Co też on chce mi, k... jego mać, powiedzieć. 
No nie! Tak to mogło być pięć wcieleń temu, 
ale nie teraz! '   napisała  - koleżanka


 Obraz może zawierać: chmura, niebo, na zewnątrz i przyroda

Nie!! 
Bo to by zaprzeczało sensowi, po co my tu jesteśmy...
A jak robisz co nie powinnaś, jesz to co nie powinnaś.

Myślisz o wszystkim, co nie powinnaś, to jak to zmienić, 
Gdy dusza nie ma kontaktu, a promieniuje bólem w ciele?

Tak zgadzamy się z tym, ale jak za sprawą bólu,
 Chce coś Ci powiedzieć lub przekazać dusza?

'Teraz nasze bóle to są bóle transformacyjne, a nie edukacyjne. 
/Edukacyjne to mieliśmy parę wcieleń temu. /   - koleżanka
Teraz się przemieniamy i dlatego boli, jak powiedział Adamus.'

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba


Wiemy już, że mamy zadbać o ciało tak jak tylko można..
Przecież to nasz pojazd i projektor zmysłowego ekranu.

 A co w ciele, to objawia się na zewnątrz naszego zmysłowego postrzegania,
Tak zgadzamy się, ale jak za sprawą bólu chce coś Ci ma powiedzieć dusza?

'Dusza jako boska istota ma niezliczone możliwości zakomunikowania mi, czego ode mnie chce. Pewnie potrafi z nich korzystać, zamiast posługiwać się prymitywnym, ludzkim bólem tuż przed finałowym etapem, gdy pora na Oświecenie.'   -- odpisała koleżanka

Nie nie ma, nie może nic zmienić na ekranie, bo sama nie może,
 To ciało musi ale za Twoją wolą, dlatego może intuicyjnie skłaniać.

A jak to nie skutkuje Twoją uwagą używa ciała jako rezonansu,
A najczęściej drżenia czy pieczeniem skóry, mrówkami po plecach. 

Brak dostępnego opisu zdjęcia.


Aż wreszcie w geście rozpaczy bólem, tak było ze mną, 
Aż sam zrozumiałem i zacząłem się poddawać intuicji.

Teraz jest to proste, bo nawet ząb mnie słabo boli, 
Gdy ból przychodzi natychmiast naciskam palcem.

A w głowie przewijam taśmę co się dzieje i dostaję mrowienie odpowiedzi,
A tak, gdy zrozumiem ból, to natychmiast znika i wiem już co mam zrobić.

 Czy z czegoś zrezygnować, itp sygnały tak ostrzegające mnie, 
Kiedy mam chodzić w domu jak na palcach i nie odpowiadać...

Czy siedzieć cicho i nie dyskutować...
Schodzić z drogi, zawczasu ustępować.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz